coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

طراحی ناتینگ فون 2a پلاس یک روز پیش از عرضه لو رفته است

تنها یک روز با زمان عرضه گوشی جدید ناتینگ فاصله داریم و حالا در گزارشی در وب‌سایت خبری SmarPrix، طراحی ناتینگ فون 2a پلاس با انتشار تصاویری از پنل پشت، لو رفته است.

برند ناتینگ اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که از گوشی Nothing Phone (2a) Plus خود در تاریخ 31 جولای در بازار هند رونمایی خواهد کرد. با اینکه این برند برخی از جزئیات کلیدی این دستگاه از جمله نوع چیپست را فاش کرده اما طراحی آن تا به امروز به عنوان یک راز باقی مانده بود. با این حال، آخرین گزارشی که در وب‌سایت SmarPrix منتشر شده، تصاویری از این گوشی را به نمایش گذاشته که کل طراحی پنل پشتی آن را فاش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی ناتینگ فون 2a پلاس

تصویر لو رفته از گوشی ناتینگ فون (2a) پلاس که در زیر مشاهده می‌کنید، نشان می‌دهد که طراحی این دستگاه بسیار مشابه نسخه معمولی یعنی ناتینگ فون (2a) خواهد بود. روکش این گوشی از دو رنگ نقره‌ای و خاکستری تشکیل شده و همچنین سیستم دوربین دوگانه به صورت افقی خواهد بود.

طراحی ناتینگ فون 2a پلاس

سه چراغ LED ماژول گردی را که اطراف سنسورهای دوربین کشیده شده، تزئین می‌کنند. این گزارش همچنین بیان می‌کند که طراحی جعبه این گوشی با ناتینگ فون 2a یکسان خواهد بود. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که تنها تفاوت قابل توجه میان این دو دستگاه، اضافه شدن کلمه Plus به نام دستگاه است.

مشخصات ناتینگ فون 2a پلاس

بر اساس اطلاعات موجود در گزارش‌ها، Nothing Phone (2a) Plus دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که این صفحه نمایش حداکثر روشنایی 1300 نیت را ارائه دهد و دارای یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای و یک محافظ گوریلا گلس 5 باشد.

در بخش سخت افزار ناتینگ Phone (2a) Plus از چیپست دایمنسیتی 7350 پرو مدیاتک استفاده خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی در پیکربندی‌های ذخیره‌سازی مختلفی با رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 به بازار عرضه خواهد شد. گزینه‌های پیش‌بینی شده برای این گوشی شامل دو نسخه با 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. منبع تغذیه احتمالا یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 50 واتی خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که ناتینگ Phone (2a) پلاس دارای یک جفت دوربین 50 مگاپیکسلی باشد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز ممکن است که یک دوربین 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی تعبیه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی ناتینگ فون 2a پلاس و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر