;
coinex

چگونه هولولنز مایکروسافت می تواند به موج بعدی پزشکان آموزش دهد

هولولنز در پزشکی ؛ هولولنز مایکروسافت برای مطالعه آناتومی انسان استفاده می شود. استفاده از هولولنز مایکروسافت برای ارتقاء علم و آموزش و پرورش بسیار گسترده است، اما واقعا در این راستا چه کمکی خواهد کرد؟

هولولنز مایکروسافت برای مطالعه آناتومی انسان استفاده می شود. استفاده از هولولنز مایکروسافت برای ارتقاء علم و آموزش و پرورش بسیار گسترده است، اما واقعا در این راستا چه کمکی خواهد کرد؟

یقینا شما بعد از خواندن این خبر ایده های جالبی به ذهنتان خواهد رسید. این شرکت در ویدیویی نشان می دهد که چگونه دانشگاه کیس وسترن رزرو (Case Western Reserve) می خواهد با استفاده از کامپیوتر هولوگرافی به آموزش پزشکی بپردازد. دانش آموزان می توانند در اطراف مدل آناتومی راه رفته و بدون نیاز به کالبد شکافی اجساد، ببینید که چگونه استخوانها، عضلات و اندام ها در درون بدن انسان کار می کنند. همچنین می توان چیز های دیگری شبیه سازی شود که در آینده به پزشکان اجازه دهد در یک محیط نسبتا کم استرس شکست یا موفقیت را تجربه کنند زیرا در این حالت هیچ بیماری وجود ندارد که درد بکشد و همه چیز شبیه سازی است.

البته در آینده ای نه چندان دور شاید این گونه شود که قبل از استفاده این که بتوانید دکتری بگیرید، باید از هولولنز استفاده کرده باشید، این کلیپ نشان می دهد که این امر دیگر یک مفهوم عجیب و غریب نیست.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر