;
coinex

آیا به زودی شاهد ربات BB-8 جنگ ستارگان خواهیم بود؟

Sphero در حال آماده ساختن تعدادی از جالب ترین اسباب بازی های قابل اتصال به شبکه برای ورود به بازار جهانی امروزی است اما آخرین پروژه که سرآمد همه آنهاست BB-8 نامیده شده که برای اولین بار در تریلر تبلیغاتی (نیروی بیدار) فیلم جنگ ستارگان دیده شده بود. Sphero کم و بیش از این مدل تقلید کرده و قصد دارد که آنرا وارد خانه های ما کند.

Sphero در حال آماده ساختن تعدادی از جالب ترین اسباب بازی های قابل اتصال به شبکه برای ورود به بازار جهانی امروزی است اما آخرین پروژه که سرآمد همه آنهاست BB-8 نامیده شده که برای اولین بار در تریلر تبلیغاتی (نیروی بیدار) فیلم جنگ ستارگان دیده شده بود. Sphero کم و بیش از این مدل تقلید کرده و قصد دارد که آنرا وارد خانه های ما کند.

بعد از اعلانی که در آوریل صورت گرفت، BB-8 به طور رسمی دیده شد که درست به مانند نسخه فیلم عمل می کند، با یک صفحه بشقاب شکل معلق بر روی یک حجم توپی شکل (بدنه متحرک این ربات) که می تواند به راحتی در فضای خانه شما حرکت کند – یک نیروی مغناطیسی باعث قرار گیری سر این ربات بر روی توپ شده و حتی تا حدوداً فاصله 3 اینچی نیز می تواند با آن فاصله بگیرد. این اسباب بازی از طریق بیسیم شارژ می شود و شامل یک پایه شارژر است که با داشتن یک نمایشگر ایستاده، مفید بودن آن دو برابر می شود. Sphero می گوید که BB-8 می تواند تا یک ساعت شارژ خود را نگه دارد (در ویدیویی که در انتها شاهد آن خواهید بود، همه چیز به خوبی قابل مشاهده است).

به مانند دیگر اسباب بازی های Sphero، شما می توانید از طریق پلت فرم های iOS، اندروید یا اپلیکیشن های ویندوز، آن را کنترل کنید و از صفحه نمایش آن به عنوان یک کنترل پد استفاده بیشتری ببرید. شما می توانید او را برای گشت زنی بیرون بفرستید و یا همچنین می تواند مسیری که برای او از قبل تعیین کرده اید را دنبال کند.

BB-8 به همراه تعداد دیگری از کالاهای جنگ ستارگان به فروش گذاشته شده است. Sphero قیمت آن را در آمریکا 150 دلار اعلام کرده است. بنظرم داشتن چنین اسباب بازی در خانه خالی از لطف نباشد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا تمایل به خرید آن دارید؟

.

.

منبع: stuff


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر