;
coinex

پپسی عرضه گوشی هوشمند در چین را تایید کرد

در روزهای گذشته شایعات، خبر از عرضه یک تلفن هوشمند توسط شرکت پپسی، رقیب کمپانی کوکاکولا دادند. در حالی که چنین چیزی عجیب به نظر می رسید، پپسی در گفتگویی با رویترز تایید کرد که برنامه ای برای عرضه تلفن هوشمندش دارد.

در روزهای گذشته، شایعات خبر از عرضه یک گوشی هوشمند توسط شرکت پپسی، رقیب کمپانی کوکاکولا دادند. در حالی که چنین چیزی عجیب به نظر می رسید، پپسی در گفتگویی با رویترز تایید کرد که برنامه ای برای عرضه تلفن هوشمندش دارد.

با این حال، بسیاری از شما شاید این پرسش در ذهنتان به وجود آید که چگونه پپسی به تولید تلفن هوشمند خواهد پرداخت. در حقیقت طبق گزارشات، پپسی تولیدکننده نخواهد بود، بلکه به شرکای خود اجازه می دهد تا از نام این شرکت روی تلفن هوشمند یا لوازم جانبی استفاده نمایند.

در همین راستا، نماینده پپسی بیان داشت: “این دستگاه تنها در چین عرضه می شود و این عمل بسیار شبیه به محصولات اخیر تحت لیسانس پپسی که شامل پوشاک و لوازم جانبی می باشد، است.” با این حساب خبری از تلفن هوشمند پپسی در سایر نقاط جهان نخواهد بود.

اگر بخواهیم مشخصات این گوشی هوشمند را بررسی نماییم تنها باید به همان موارد لو رفته قبلی بسنده کنیم، زیرا این شرکت هنوز هیچ چیز در این مورد را تایید نکرده است. گوشی پپسی به مشخصاتی همچون صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080 پیکسلی، پردازنده MT6592 مدیاتک، حافظه رم 2 گیگابایتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ مجهز می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر