;
coinex

ممکن است اپل سال آینده سه مدل آیفون تولید کند

اپل سال آینده سه مدل آیفون تولید کند

ممکن است اپل سال آینده سه مدل آیفون تولید کند. در ادامه با تکرا همراه باشید :

خبرگزاری Nikkei Asian Review گزارش داده است که شرکت اپل در حال آماده سازی سه مدل آیفون جدید است تا آن‌ها را سال آینده معرفی کند. این سه مدل آیفون جدید قرار است تا با اندازه‌های 4.7 ، 5 و 5.5 اینچی با صفحه نمایش مورب روانه بازار شوند. بر اساس گزارش کمپانی چینی Biel Crystal Manufactory and Lens Technology، پشت هر سه مدل دارای پوشش شیشه ای خواهد بود.

شیشه‌ی جلو و عقب این گوشی‌ها قرار است توسط یک بدنه‌ی فلزی به یکدیگر متصل شوند که ظاهراً قرار است شرکت‌های Foxconn ، Catcher Technology و شرکت آمریکایی Jabil تولید کننده‌ی آن باشند. در حالی که کمپانی Foxconn و شرکت‌های تابعه آن، تولید کننده‌ی شیشه های عقب هستند، این غول تولیدکننده نمی‌تواند این حجم از سفارشات را به موقع تحویل دهد، در حالی که رقبای چینی این شرکت نیز به تکنولوژی ساخت صفحه نمایش های خمیده دست یافته اند.

بر اساس این شایعات، همچنین مشخص شد که تنها مدل پلاس گوشی‌ آیفون 8 دارای صفحه نمایش های OLED خواهد بود که این صفحه نمایش ها را هم شرکت سامسونگ تولید می‌کند. مدل‌های کوچک تر، اما به نظر می‌رسد که با همان تکنولوژی دمای پایین پلی سیلیکون همانند آنچه که درگوشی آیفون 7 شاهد آن بودیم ساخته شود. البته این بدین معنی نیست که این گوشی‌ها، ظاهری یکسان با گوشی‌های سال گذشته‌ی خود داشته باشند. تفاوت‌های زیادی میان مدل معمولی و مدل پلاس گوشی های آیفون وجود خواهد داشت که البته خیلی هم دور از انتظار نیست؛ زیرا شرکت اپل با ساخت مدل پلاس قصد دارد تا تکنولوژی‌های جدید و آینده دار مانند دوربین های دوگانه را در این گوشی‌ها به کار گیرد.

با شناختی که از شرکت اپل داریم به نظر نمی‌رسد که این شرکت دست به تولید گوشی با اندازه 5 اینچ بزند، زیرا که این اندازه تفاوت چندانی با مدل‌های 4.7 و 5.5 اینچی ندارد. این اندازه خیلی بزرگ تر از 4.7 اینچ نیست و خیلی هم از 5.5 اینچ کوچک تر نخواهد بود. ممکن است منبع خبری که این گزارش را منتشر کرده است به یک گوشی دیگری اشاره کرده باشد که به کلی از برند آیفون متمایز بوده و یا هم ممکن است خیلی ساده، اطلاعات کاملاً غلطی را مخابره کرده باشد. در کل به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتشار خبرهای بیشتر و جدید با دیده‌ تردید به این خبر نگاه کنید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر