;
coinex

آیا سوپر ماریوهای موجود در گوگل پلی تقلبی هستند؟

سوپر ماریوهای موجود در گوگل پلی

اگر شما نیز به این موضوع فکر می کنید که آیا سوپر ماریوهای موجود در گوگل پلی تقلبی هستند یا خیر، در ادامه با تکرا همراه باشید تا پاسخ پرسش خود را بیابید.

برای نینتندو زمان زیادی طول کشید تا یک نسخه رسمی ماریو را به گوشی های همراه بیاورد، ولی بالاخره دیروز سوپر ماریو ران برای iOS منتشر شد. البته این بازی هنوز برای کاربران اندروید قابل دسترسی نیست ولی هم اکنون تعدادی نسخه غیر رسمی از این بازی در گوگل پلی منتشر شده تا سودجویان از این شلوغی بازار بی بهره نمانند! چنین بر می آید که یک بازی با تم نینتندو در اپ استور و بالاتر از ورژن اصلی سوپرماریو ران منتشر شده و از آنجایی که هیچ مرجع قانونی برای برنامه های اندروید وجود ندارد پیشبینی می شود که نسخه های تقلبی سوپر ماریوهای موجود در گوگل پلی از نسخه اصلی این بازی، موفق تر باشند.

درست مثل فلپی برد و بسیاری از بازی های دیگر مشابه، سوپر ماریو ران، راه را برای فرصت طلبان هموار کرد تا دانلودها را به نام خود ثبت کنند. از ماریو ران جامپر تا سوپر پلامر ران، دامنه وسیعی از بازی های غیر سوپر ماریویی برای شما در گوگل پلی موجود است تا آن ها را امتحان کنید.

احتمالا سوپر ماریو ران نسخه رسمی خودش برای اندروید را سال دیگر همین زمان منتشر کند، اما نینتندو موضع خودش در برابر تمام این اتفاقات را مبهم نگه داشته است. اگر برای بازی کردن سوپر ماریو ران به یک دستگاه iOS دسترسی ندارید، همین نسخه های تقلبی منتشر شده نزدیک ترین چیزی خواهد بود که کاربران اندروید تا انتشار نسخه اصلی به آن دست پیدا خواهند کرد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر