;
coinex

قیمت ال جی جی 6 چقدر خواهد بود؟

قیمت ال جی جی 6 چقدر خواهد بود؟
صحبت درباره پرچمدار آینده ال جی همچنان ادامه دارد و شایعات مختلفی پیرامون آن در جریان است. این شایعات اکنون به قیمت ال جی جی 6 رسیده است. گفته می شود که این اسمارت فون با برچسب قیمتی 930 هزار وون کره، چیزی در حدود 815 دلار آمریکا، عرضه خواهد شد.

با وجود مشخصات و ویژگی های منحصر به‌فردی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، قیمت آن چندان هم عجیب و غیر عادی نخواهد بود، به‌خصوص با برچسب های 1000 دلاری که عنوان شده، پرچمدار سامسونگ و آیفون 8 اپل با آن خودنمایی خواهند کرد.

اگر قیمت ال جی جی 6 همین باشد، قیمت این دستگاه نیز در محدوده قیمت ال جی وی 20 خواهد بود که در اواخر سال گذشته منتشر شد.

ال جی برای گوشی ال جی جی 6 خود نمایشگر 5.7 اینچی بدون حاشیه قابی در نظر گرفته که اولین پنل ال سی دی کواد اچ دی با نسبت تصویری 18:9 است. قدرت این اسمارت فون از پردازنده اسنپدراگون 821 کوالکام تامین شده و اندروید 7.0 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را انجام خواهد داد.

ظرفیت باتری ال جی جی 6 نیز مشخص شد که امروز در تکرا نیز به آن پرداختیم. بنابر گزارش جدیدی که منتشر شده، باتری این گوشی هوشمند، 3200 میلی‌آمپر ساعت است. این بیشترین ظرفیت باتری گوشی های سری G ال جی تا به امروز است.

گفته می شود که ال جی جی 6 با دوربین دوگانه خودنمایی کرده، ساختاری ضد آب داشته و از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است. دستیار هوشمند گوگل و یا الکسای آمازون به عنوان هوش مصنوعی در این گوشی معرفی شده و استفاده از مبدل دیجیتال به آنالوگ چهار کاناله در آن باعث بهبود صدای خروجی در آن خواهد شد.

ال جی جی 6 در 26 فوریه (8 اسفند) و در نمایشگاه MWC 2017 به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر