;
coinex

10 بازی پرفروش در انگلستان؛ بازی For Honor در صدر جدول!

10 بازی پرفروش در انگلستان: بازی For Honor در صدر جدول!

Ubisoft با بازی For Honor رتبه اول پرفروش ترین بازی های انگلستان را در هفته منتهی به 18 فوریه (30 بهمن)، از آنِ خود کرد. بر اساس نمودارهای فروش، این اولین بار برای Ubisoft است که پس از انتشار بازی Tom Clancy’s The Division در مارس 2016، توانست رتبه نخست را بدست آورد.

همچنین این جداول نشان می­‌دهد که کسب رتبه نخست، بزرگترین موفقیت در IP (سرمایه فکری یا Intellectual Property، به سری بازی هایی با ویژگی های منحصر بفرد اطلاق می‌شود، برای نمونه می‌توان به God of War و Halo اشاره کرد) از زمان بازی No Man’s Sky تا به حال بوده است. گزارشات نشان می‌دهد که 57 درصد فروش بازی For Honor برای کنسول PS4 و 43 درصد دیگر برای Xbox One بوده است.

بازی اسنایپر الیت 4 نیز در جایگاه دوم از لیست 10 بازی پرفروش قرار دارد. بازی Grand Theft Auto 5 نیز به رتبه 3 سقوط کرد. در قسمت های پایین تر نمودار، بازی Forza Horizon 3 با صعودی که از رتبه 12 به 9 داشت، مجددا به لیست 10 بازی پر فروش وارد شد.

در زیر این لیست به طور کامل ارائه شده است. توجه داشته باشید که این لیست شامل داده های فروش الکترونیکی یا اینترنتی نیست، به همین دلیل نمی‌تواند نمایش کاملی از فروش بازی در انگلستان باشد.

Sniper Elite 4

Grand Theft Auto V

FIFA 17

Battlefield 1

Resident Evil 7: Biohazard

Call of Duty: Infinite Warfare

Rocket League

Forza Horizon 3

Watch Dogs 2

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر