coinex
راهنمای خرید تکراتو

بتسدا در حال توسعه هفت پروژه بزرگ است

بتسدا

آقای تاد هاوارد، مدیر بازاریابی در طی مصاحبه ای با IGN (یک شرکت رسانه ای در زمینه بازی و سرگرمی) اعلام کرد که استودیوهای بازی بستدا، در حال حاضر بر روی هفت پروژه کار می کنند که هرکدام از این هفت بازی در قسمت های مختلفی از توسعه قرار دارند. دو عنوان موجود از این هفت بازی ها یعنی Fallout 4 و Skyrim به ترتیب برای هدست واقعیت مجازی و کنسول Nintendo Switch در حال توسعه هستند و به زودی منتشر خواهند شد. متاسفانه هنوز خبری از پنج بازی دیگر نیست.

استودیوهای بازی بتسدا یکی از مجرب ترین و محبوب ترین توسعه دهنده های بازی است که بخاطر عناوینی مانند Fallout و Elder Scrolls بسیار شناخته شده است. این بازی به سبک open-world است. دو بازی اخیر این توسعه دهنده که همان Fallout و Skyrim است، فروش بسیار خوبی داشتند و بسیار مورد استقبال گیمرها قرار گرفتند، همین امر باعث ایجاد انگیزه بسیار زیادی می شود تا استودیو Maryland برای ساخت بازی دیگری اقدام کند.

در مصاحبه ای که با Gixel صورت گرفت، تام هاوارد تایید کرد که استودیوهای بازی بتسدا در حال حاضر، حداقل دارای سه بازی در مرحله توسعه هستند که دو عنوان آن از سبک های قدیم بستدا هستند و عنوان دیگر یک بازی موبایل است.

او در ادامه مصاحبه خود اعلام کرد :

ما پروژه های خوب بسیار زیادی برای کار کردن داریم، ما بزرگتر شده ایم، و دو پروژه بزرگ و کلاسیک داریم. ما به طور همزمان، در حال کار کردن بر روی هر دو پروژه هستیم، زیرا که با هم تا حدودی هم پوشانی دارند. من بیشتر از این نمیتوانم در مورد پروژه های جدید صحبت کنم، اما می توانم بگویم که آنها بزرگتر از هر پروژه ای هستند که ما تا به حال انجام داده ایم. این عناوی کمی متفاوت هستند؛ اما به همان سبک و سیاقی است که مردم همیشه از ما انتظار دارند.

هاوارد در مورد بازی موبایل Nintendo Switch اعلام کرد: “ما احتیاج نداریم که بررسی کنیم و ببینیم که کدام سبک و حالت بسیار مورد توجه مردم قرار میگیرد، این بازی یک سبک بسیار متفاوت، همراه با محیطی منحصر بفرد است. و این بازی همان چیز متفاوتی است که ما دیگر مثل آن را پیدا نخواهیم کرد”.

منبع: GameSpot

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر