;
coinex

تا چند روز دیگر آپدیت بزرگی برای بازی Halo Wars 2 منتشر خواهد شد

تا چند روز دیگر آپدیت بزرگی برای بازی Halo Wars 2 منتشر خواهد شد
بازی Halo Wars 2 چند روز پیش برای کنسول های Xbox One و PC منتشر شد. با توجه به اخبار و شایعاتی که از سوی توسعه دهندگان این بازی و سایر خبرگزاری‌ها به گوش می‌رسد، منتظر حمایت های بیشتر توسعه دهنده در آپدیت‌ها و محتوای بیشتر در قالب بسته‌های الحاقی باشید.

توسعه دهندگان بازی Halo Wars 2 در وب‌سایت خود اعلام کردند که:

فقط به این دلیل که بازی منتشر و روانه بازار شده، به این معنا نیست که کار ما تمام شده است. در حقیقت، ما مسیری طولانی برای کار بر روی این بازی پیش روی خود می‌بینیم. توسعه دهندگان بازی Halo Wars 2 در حال کار بر روی یک سری آپدیت‌ها هستند که در قالب محتوای قابل دانلود در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

آپدیت بازی Halo Wars 2 شامل چه مواردی است؟

یکی از توسعه دهندگان این بازی افزود که بازیکنان در سومین چهارشنبه هر ماه، انتظار محتواهای جدیدی را در قالب بسته‌های الحاقی داشته باشند که انتشار این آپدیت‌ها در ماه مارس (اواسط اسفند) آغاز خواهد شد.

تا چند روز دیگر آپدیت بزرگی برای Halo Wars 2 منتشر خواهد شد

اولین آپدیت آن شامل یک لیدر جدید به نام Kinsano است که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید و همچنین چند لیدر و موجود جدید دیگر (unit) نیر در این آپدیت قرار داده شده است.

در بازی Halo Wars 2 از ابتدای انتشار آن، برخی مشکلات یا به اصطلاح باگ‌هایی وجود داشته است که توسعه دهندگان در اولین آپدیت بزرگی که قرار است تا چند روز آینده در اختیار بازیکنان این بازی قرار دهند، آن‌ها را رفع می‌کنند و همچنین برخی بهبودها را نیز در بسته الحاقی مذکور قرار خواهند داد. این بسته الحاقی برای کنسول Xbox One و ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

343 اینداستریز گفت که:

علاوه بر آن، ما در حال تحقیق و کار بر روی بخش آنلاین بازی نیز هستیم؛ چرا که اخیرا بازیکنان برخی مشکلات را در بازی به ما گزارش داده‌اند. ما می‌دانیم که برخی بازیکنان در حین بازی با مشکلاتی مواجه می‌شوند و ما الویت کاری خود را برای حل این مشکلات قرار داده‌ایم.

343 گفت که در این بازی حالتی به نام بمب امتیاز یا XP وجود دارد. وقتی آنها در بازی های تک به تک مقابل هم قرار می‌گیرند، آن بازیکنی که پایگاه طرف مقابل خود را درست در ابتدای بازی نابود کند، 600 امتیاز یا XP به او تعلق می‌گیرد. بازی این امتیاز را به شما می دهد، هر چند که جالب بنظر نمی آید.

343 افزود که:

این چندان جالب نیست زیرا آن بازیکنی که شما پایگاه او را در ابتدای بازی نابود کرده‌اید، حس خوبی نخواهد داشت و بازی دیگر برای او لذت بخش نخواهد بود. همچنین موجب می‌شود که سطح مهارت بازیکنان به درستی رتبه بندی نشود.

در نتیجه امکان دارد که توسعه دهندگان بازی Halo Wars 2 دست به تغییراتی برای این نوع امتیاز دهی، بزنند.

343 گفت که ما همچنان منتظر گزارشات و بازخوردهای بازیکنان از مشکلات احتمالی این بازی هستیم.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر