;
coinex

Death Stranding؛ یک بازی اکشن با سبکی جدید و متفاوت

Death Stranding؛ یک بازی اکشن با سبکی جدید و متفاوت

هیدئو کوجیما به تازگی به نکاتی در مورد بازی Death Stranding اشاره نموده است. کوجیما در مصاحبه ای که با پلی استیشن بلاگ انجام داده است، به اهمیت بالای پروژه ساخت Death Stranding اشاره کرده است. او گفته که این بازی از نمونه های سبک Open World خواهد بود و بازیکنان در این بازی دارای آزادی عمل بسیار زیادی هستند. بعلاوه این بازی قابلیت انجام به صورت آنلاین و چند نفره را نیز دارد.

وی در پاسخ به سوالی درمورد فرم بازی Death stranding گفت: “شما می توانید اینطور تصور کنید که این بازی در دسته بازی‌های اکشن قرار دارد.”

به گفته کوجیما، این بازی یک نمونه بسیار احساسی بوده؛ به طوری که بازیکن به راحتی با این بازی ارتباط برقرار می کند. او گفت: “بازی  Death Stranding، قرار است طوری باشد که بازیکنان شبیه آن را هرگز ندیده باشند. وی همچنین در مورد سبک نامحدود بازی اینطور توضیح داد:

شما در این بازی آزادی عمل بسیاری دارید، شما می توانید هر کاری که خواستید را انجام دهید و هر اتومبیلی را که مایل باشید سوار شوید. اگر شما روحیه ستیزه جویی داشته باشید، بستر آن در این بازی برای شما مهیا است، و اگر شما این چنین روحیه ای نداشته باشید، راه های دیگری نیز برای پیش بردن بازی وجود دارد.

کوجیما در ادامه اضافه کرد:

امسال سی و یک امین سال حضور من در صنعت بازی بوده و به شخصه علاقه بسیاری با بازی‌های سبک اکشن دارم. در بازی های اکشن، بازیکن عموما یک اسلحه دارد و در مقابل دشمنانی که در بازی در جلوی راه او قرار داد شده است، در بخش بازی تک نفره (single-player) به مبارزه می‌پردازد. یا اینکه در قسمت چند نفره و آنلاین با بازیکنان دیگری به رقابت می پردازد و حریف های قوی تری را از پای در می آورد. این بازی نیز به همین منوال است؛ اما من می خواهم فراتر روم و صرفا بر اسلحه هایی مثل تفنگ تمرکز نکنم، و این همان چیزی است که من آن را مفهوم پیوستگی (strand concept) می نامم.

در رابطه با قسمت آنلاین بازی از او سوال شد که کوجیما گفت:

قسمت آنلاین این بازی دارای سبک متفاوتی خواهد بود؛ این بخش به گونه ای است که بیشتر افراد انتظار همچنین چیزی را برای یک بازی آنلاین نداشته و در واقع بسیار متفاوت از بازی های آنلاین دیگر است. بسیاری از بازی ها، بخشی تحت عنوان “campaign mode” دارند و با وارد شدن به آن، می توانند به صورت آنلاین به بازی بپردازند. بازی Death Stranding این گونه نخواهد بود.

همچنین کوجیما افزود که این بازی افراد را اجبار نخواهد کرد که به بخش آنلاین بروند.

“اگر شما مایل باشید بازی را تنها پیش ببرید، طوری که هیچ عضو آنلاینی در بازی نباشد، مشکلی نخواهد بود و شما می توانید مطابق میل خود، بازی را به تنهایی پیش ببرید.”

زمان عرضه بازی Death Stranding

هنوز در مورد تاریخ انتشار بازی Death Stranding صحبتی نشده است ولی شایعه هایی شنیده می شود که تاریخ انتشار بازی در سال 2018 بوده و قابل اجرا در پلتفرم پلی استیشن 4 و همچنین کامپیوترهای خانگی خواهد بود.

شخصی که در پوستر بازی تصویر آن را مشاهده می کنید، آقای نرمن ریدِس (Norman Reedus) است که به خاطر بازی در سریال مشهور مردگان متحرک (The Walking Dead)، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را در سال 2015 از آن خود کرد.

.

منبع: GameSpot

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر