;
coinex

ارائه نسخه جدید موتور بازی یونیتی (Unity) در سال 2017 میلادی

موتور بازی یونیتی

یونیتی (Unity) یک موتور بازی است که در ساخت بازی برای کنسول‌های خانگی، کامپیوتر، موبایل و حتی وب، توسط توسعه دهندگان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مشهورترین بازی هایی که با استفاده از این موتور بازی ساخته شده اند می توان به عناوینی مانند Assassin’s Creed:Identity و Deus Ex: The Fall اشاره کرد.

یونیتی در نماشیگاه صنعتی بازی GDC که امسال برگزار شد، به طور مفصل در مورد آینده‌ی پیش پای موتور بازی خود صحبت کرد. این شرکت دورنماهای بزرگ پلتفرم خود را شرح داد. یونیتی گفت که یکی از اهداف اصلی ما، بهبود بهره‌وری و همچنین همکاری با اشخاصی است که برنامه نویس نیستند؛ به ویژه کسانی مثل هنرمندان و طراحان یا سازندگان انیمیشن سینما.

توسعه دهندگان می‌توانند از ماه آوریل (اواسط فروردین) سفارشات خود را به این شرکت اعلام کنند و نسخه‌های بتای مورد نظر خود را دریافت کنند. این امر پایانی خواهد بود بر نسخه 5 این موتور بازی که از سال 2014 مورد استفاده قرار می گرفت. لازم به ذکر است که نسخه‌ی بتا، نمونه کامل شده‌ای از یک نرم افزار است که در مرحله بررسی و تست قرار دارد، و عیب‌های احتمالی آن گزارش و رفع می‌شود.

یکی از نکات قابل توجه این شرکت، بحث مربوط به انتشار موتور بازی یونیتی 5.6 است. این ورژن قادر به ایجاد یک تجربه 360 درجه‌ای برای توسعه دهندگان نیز می‌شود. موتور بازی یونیتی در حال حاضر از  ویدئوهای 4K نیز پشتیبانی کرده که در نتیجه این شرکت قادر به همکاری با توسعه دهندگان بیشتری خواهد بود.

نسخه جدید موتور یونیتی از یک هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد؛ به گونه‌ای که به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد که به راحتی کاراکترهای بازی را در یک جهان مجازی بسیار بزرگ، کنترل کنند. با توجه به گفته‌های یونیتی این ورژن از برنامه در تاریخ 1 مارس (11 فروردین) به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دوست عزیز Assassin’s Creed با موتور اویل نوشته میشه. اون عکس که شما گذاشتی اسم یک فرانچایز از بازی به نام Unity به معنای وحدت هست و ربطی به موتور یونیتی نداره.

    پاسخ