;
coinex

کمپانی پارادوکس از انتشار یک بازی استراتژی به سبک جنگ جهانی دوم خبر داد

شرکت پارادوکس از انتشار یک بازی استراتژی به سبک جنگ جهانی دوم خبر داد

کمپانی پارادوکس (Paradox) یک ناشر سوئدی بازی‌های ویدئو‌یی بوده که در استکهلم مستقر است. هر زمان که این کمپانی، خبر انتشار بازی جدیدی را اعلام می­‌کند، شما می‌توانید مطمئن باشید که این بازی، یک بازی استتراتژی با سبکی جدید است. بازی جدیدی که پارادوکس معرفی کرده، Steel Division: Normandy 44 نام دارد.

این بار کمپانی پارادوکس اقدام به همکاری با شرکت ایوجن سیستم (Eugen System) خالق بازیهایی مانند R.U.S.E و سری Wargames نموده است. این بازی جدید همانطور که از نام آن نیز مشخص است، در دوران جنگ جهانی دوم رخ داده و بیش از 400 آیتم با جزئیات کامل مربوط به دهه 1930 و 1940 میلادی در آن قرار داده شده است.

سبک بازی Steel Division: Normandy 44

برخلاف سایر بازی‌هایی مثل Stellaris و Hearts of Iron که قبلا توسط پارادوکس طراحی شده است، بازی Steel Division: Normandy 44 یک نمونه بازی استراتژیک تاکتیکال است. عبارت تاکتیکال در این بازی نشان دهنده نمای دوربین از بالا بوده و بازیکن قادر است به سرعت از حالت نمای معمولی و متمرکز بر روی یک واحد یا سرباز به نمای از بالا تغییر وضعیت دهد.

کمپانی پارادوکس از انتشار یک بازی استراتژی به سبک جنگ جهانی دوم خبر داد

در بازی ابتدا با یک نمای کلی، محل استقرار نیروهای خودی و دشمن بررسی می‌شود، و سپس با حرکت دوربین به یک نمای نزدیک، محل استقرار نیروها به طور دقیق تعیین می‌شود؛ یعنی نقشه‌های تاکتیکال بدین صورت است که عکس‌های هوایی برای دستور به بازیکنان، و برای نشان دادن حرکت‌های اولیه و جای‌گیری‌های استراتژیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و درنهایت، با حالت نمای نزدیک و بررسی تک به تک افراد، می‌توان بهترین سنگرها و موقعیت‌ها را برای جایگیری نیروها شناسایی کرد تا بتوان بر دشمن فائق آمد!

شش کشور در بازی Steel Division، طراحی شده است، که عبارت اند از: نیروهای هوابرد 101 آمریکا، لشکر زرهی 21 آلمان، و کانادا؛ که این سه کشور تا الان از سوی پارادوکس معرفی شده است.

تاریخ دقیق انتشار این بازی هنوز مشخص نشده است اما به احتمال زیاد این بازی در سال جاری روانه بازارهای جهانی می گردد.

منبع: GameZone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    من اینطور بازی هارو دوس دارم
    ولی یه بازی میخوام که تو همین سبک یعنی واقعی و استراتژیک باشه ولی محدوده زمانیش مربوط به زمان حال باشه
    همچین بازی میشناسید معرفی کنید؟

    پاسخ