;
coinex

بازی Turok 2 به زودی برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد

بازی Turok 2 به زودی برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد

بازی Turok یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط کمپانی‌هایی مثل تاچ استون، و دیزنی در سال 2008، برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های PS3 و Xbox 360 منتشر شد. این بازی بر اساس داستان‌های کامیک یا مصور ساخته شده و شما نقش یک افسر ارشد آمریکایی به نام جوزف توروک را داشتید که با سفینه فضایی به یک سیاره دور افتاده برای نجات فرمانده، حرکت می‌کند. در این مسیر شما باید به جنگ یک سری موجودات درنده و تعداد زیادی دایناسور بروید. این بازی متعلق به دوران ارائه کنسول بازی نینتندو 64 است.

بازی Turok 2 به زودی برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد

بازی Turok 2: Seeds of Evil ادامه‌ی همان بازی قدیمی و نوستالژی است که بعد از گذشت چند سال، قرار است که توسط کمپانی‌های GOG و استیم به صورت HD منتشر شود.

از جمله ویژگی‌های جدیدی که در مورد این بازی گفته شده است می‌توان به کیفیت بالای رندرینگ آن اشاره کرد؛ اگرچه قسمت چند نفره این بازی، همانند سابق، تصویر را به دو قسمت تقسیم می‌کند و سپس بازیکنان در کنار هم به بازی می‌پردازند. این نوع تقسیم تصویر برای حالت چند نفره سبکی بسیار قدیمی است و در بازی‌هایی مثل مدال افتخار 1 (Medal of Honor) نیز به این شکل انجام می‌شد؛ به طوری که صفحه به دو قسمت مساوی تقسیم می‌شد و هر بازیکن کنترل یک بخش از صفحه را بر عهده می گرفت.

بازی Turok 2 بر اساس اعلام شرکت سازنده قرار است در تاریخ 16 مارس (26 اسفند) به بازارهای جهانی ارائه گردد.

منبع: GameZone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر