;
coinex

بسته الحاقی بازی Call of Duty: Infinite Warfare Sabotage منتشر شد

بازی Call of Duty: Infinite Warfare Sabotage

اولین بسته الحاقی (DLC) برای بازی Call of Duty: Infinite Warfare در حال حاضر برای کنسول ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شده است. این بسته الحاقی شامل چندین نقشه برای قسمت چند نفره (Multiplayer) و یک نقشه‌ی زامبی است؛ که از چند فیلم با ژانر وحشت الهام گرفته شده است، مثل فیلم Friday the 13th !

در نقشه‌ی زامبی، آقای کوین اسمیت (Kevin Smith) به ایفای نقش می‌پردازد؛ او یک فیلم ساز، بازیگر، کمدین و همچنین یک نویسنده‌ی کتاب‌های مصور (comic) است که به خاطر ساخت فیلم‌هایی چون کلرکز (Clerks)، مال رتس (Mallrats)، و چند فیلم دیگر شناخته می‌شود. او همچنین چند قسمت از سریال پر طرفدار فلش (Flash) را نیز کارگردانی کرده است.

قیمت بسته الحاقی بازی Call of Duty: Infinite Warfare Sabotage تقریبا 14.99 دلار اعلام شده است. البته اگر شما اشتراک دسترسی به تمام بازی‌ها را خریداری کرده باشید، پرداخت هیچ پول اضافی دیگری برای استفاده از این بسته الحاقی لازم نخواهد بود.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare Sabotage

بررسی اجمالی 5 نقشه معرفی شده در بسته الحاقی بازی Call of Duty: Infinite Warfare Sabotage

در ادامه به بررسی چند نقشه‌ جدیدی که برای بازی Call of Duty: Infinite Warfare Sabotage در بسته‌ی الحاقی در نظر گرفته شده است می‌پردازیم:

Rave in the Redwoods zombies: بعد از این که افراد ما از دست زامبی‌ها فرار کردند، به یک منطقه‌ی حفاظت شده‌ای منتقل می‌شوند. در این جا است که فضا برای داستان ترسناک بعدی آقای ویلارد وایلر (Willard Wyler  فیلم ساز آمریکایی زاده آلمان) فراهم می‌شود. داستان مربوط به 4 بازیگر در دهه‌ی 90 میلادی است که خود را در نقش‌های مختلف و در داخل داستان‌های جدیدی پیدا می‌کنند، که باهم برای مبارزه با این زامبی‌ها متحد می‌شوند.

Noir: شهری تاریک و سیاه که به نوعی از شهر بروکلین در شب، الهام گرفته شده است، Noir نقشه‌ای کلاسیک است که دارای سه راه بوده و در واقع این نقشه، نوعی اعتراض، بر علیه خفقانی است که در آینده این شهر را فرا خواهد گرفت. در این شهر که در واقع یک منطقه‌ی جنگی است، کافه‌های بسیار و پارک‌هایی وجود دارد که در سرتاسر این منطقه‌‌ی جنگی تعبیه شده است.

Neon: یک مرکز آموزشی مجازی است که برای جنگ شهری طراحی شده است، Neon یک ناحیه‌ی منحصر به فردِ دیجیتالی است که در آن ماشین‌ها و بسیاری از سازه‌ها در آن به شکل واقعی تعبیه شده است. دشمنان شما در این نقشه به صورت دیجیتالی طراحی شده اند و زمانی که شکستشان دهید، آنها در میان پیکسل‌های این شهر دیجیتالی ناپدید خواهند شد.

Renaissance: این نقشه مربوط به شمالی ترین قسمت ایتالیا است که در آن بازیکنان در خیابان‌های باریک شهر ونیز روبروی هم قرار گفته و بازی می‌کنند. معماری‌های کلاسیک و ساختمان‌های اصیلی در این شهر به چشم می‌خورد.

Dominion: یک بازسازی مجدد از نقشه‌ی کلاسیک شهر افغان‌ها در نسخه‌ی Modern Warfare 2 این بازی است، که الان در روی مریخ این نقشه ساخته شده است. Dominion تمام وقایع مهم و برجسته این شهر و همچنین گیم پلی کلاسیک شهر افغان را حفظ کرده است؛ ولی برخی بهبودها برای سیستم حرکتی این بازی درنظر گرفته شده است.

منبع: GameZone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر