;
coinex

بازی Tom Clancy’s Ghost Recon؛ از تریلر خیره‌کننده تا شکایت دولت بولیوی

Ghost Recon Wildlands؛ از تریلر خیره‌کننده این بازی تا شکایت دولت بولیوی

همانطور که پیشتر اعلام شد، هفته‌ی آینده نسخه جدید بازی Ghost Recon Wildlands منتشر خواهد شد. کمپانی یوبی‌سافت تریلری را در روز گذشته از این بازی منتشر کرد که به نمایش نسخه مخصوص PC این بازی اختصاص داشت. این تریلر با استفاده از کارت گرافیک GeForce GTX ضبط شده است و شما می‌توانید این تریلر را به صورت 60 فریم در ثانیه و با کیفیت 4K تماشا کنید.

در این تریلر، ویژگی‌های فنی این بازی به نمایش گذشته شده است؛ از جمله این ویژگی ها می توان به تکنیک HBAO+ برای بهتر دیده شدن سایه‌ها و اضافه کردن عمق گرافیکی بیشتر به بازی، volumetric lighting برای بهتر کردن نور دریافتی در قسمت‌های تاریک در بازی، و استفاده از turf tech برای واقعی‌تر شدن و طبیعی شدن علف‌ها و بوته‌هایی که در بازی وجود دارد اشاره کرد. همچنین در بازی Ghost Recon Wildlands از ابزاری به نام Ansel استفاده شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از جریان بازی خود عکس و یا ویدیو تهیه نموده و با سایرین به اشتراک گذارد.

شکایت مقامات بولیوی از Ghost Recon Wildlands

در اخبار حاشیه‌ای که از این بازی به گوش می‌رسد، می‌توان به انتقاد مقامات دولتی کشور بولیوی از به تصویر کشیدن این کشور و همچنین ارتباط دادن بولیوی با قاچاق مواد مخدر اشاره کرد که ممکن است موجب اقدامات رسمی قانونی و شکایت این کشور از کمپانی یوبی‌سافت شود. بازی Ghost Recon Wildlands در 7 مارس (17 اسفند) برای کنسول‌های PlayStation 4، Xbox One و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی بتای این بازی که به منظور آزمایش و بررسی کیفیت بازی منتشر شده بود، در حدود 7 میلیون نفر را برای اجرای این نسخه از بازی به خود جلب کرد.

بازی Ghost Recon برای اجرا به سیستمی با حداقل مشخصات زیر نیاز دارد:

  • پردازنده ساخت شرکت اینتل Core i5 با فزکانس 2.5 گیگاهرتز یا مدل FX-4320 شرکت AMD با فرکانس 4 گیگاهرتز
  • 6 گیگا بایت حافظه (RAM)
  • کارت گرافیکی GT660 یا HD7870
  • سیستم عامل ویندوز 7 ، 8.1 و 10

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر