;
coinex

انتشار چند نقشه‌ی قدیمی از بازی Call of Duty 4 با گرافیک بهینه سازی شده

چند نقشه‌ی قدیمی از بازی Call of Duty 4 ولی با گرافیکی جذاب‌تر، بزودی منتشر خواهد شد

بازی Call of Duty یک بازی تیر اندازی اول شخص بوده که در ابتدا با توسعه دهندگانی مثل Infinity Ward روی کار آمد و توسط شرکت اکتیویژن منتشر شد. نسخه اول این بازی در سال 2003 به بازار آمد که به گونه‌ای روایتی از جنگ جهانی دوم را بازگو می‌کرد.

 از سال 2003 تا کنون بیش از ده نسخه‌ی مختلف از این بازی ساخته و منتشر شده است. این مجموعه بازی، به خاطر ویژگی‌های گرافیکی، موسیقی بسیار دلپذیر آن و همچنین خط داستانی بسیار مستحکم آن، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. توسعه دهندگان این مجموعه بازی با انتشار بسته های الحاقی برای این بازی و برای نسخه‌های مختلف آن، متضمن این موضوع هستند که همچنان بعد از گذشت سالیان متمادی، از بازی ساخته شده و منتشر شده‌ی خود حمایت می‌کنند؛ طوری که بعد از گذشت سال‌ها از انتشار بازی Call of Duty 4 یا اولین نسخه از سری Modern Warfare، شرکت اکتیویژن (Activision) اعلام کرد که قرار است بسته الحاقی (DLC) جدیدی از این بازی را منتشر کند.

این بسته الحاقی شامل چند نقشه است؛ که همان نقشه‌هایی است که اکتیویژن، نه سال پیش برای Call of Duty منتشر کرد. این نقشه‌ها، شبیه همان نقشه‌های سابق است؛ اما از نظر گرافیک و صدا در آن‌ها تغییراتی اعمال شده که موجب بهبود آن شده است.

این بسته قرار است که در تاریخ 21 مارس (1 فروردین)، برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایک باکس وان و کامپیوتر شخصی منتشر شده؛ که ابتدا در آن تاریخ بر روی پلی استیشن، و سپس بر روی بقیه دستگاه‌ها منتشر خواهد شد.4 نقشه‌ای که برای Call of Duty منتشر خواهد شد عبارت اند از:

  • Broadcast
  • Chinatown
  • Creek
  • Killhouse

این مجموعه نقشه‌ها به قیمت 15 دلار بفروش خواهد رسید و همراه آن 10 قلم کالای نادر نیز وجود داشته که شامل وسایل مربوط به لباس و آرایش نظامی است. این اقلام در حالت عادی، در جریان بازی آزاد می‌شوند یا اینکه با پرداخت مبلغی می‌توانید آنها را خریداری نمایید.

این نقشه‌ها قبلا در سال 2008 منتشر شده بود که در آن زمان 10 دلار قیمت داشت.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر