;
coinex

Jason Momoa هنرپیشه نقش اول فیلم Just Cause خواهد بود

آقای Jason Momoa نقش اصلی فیلم جاست کاوز (Just Cause) را بازی می‌کند

Jason Momoa یک بازیگر، مدل، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده‌ی آمریکایی است که در فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون بازی تاج‌و‌تخت و آکوامن (Aquaman) نقش آفرینی کرده است. روز گذشته خبرگزاری‌ها اعلام کردند که قرار است وی در فیلم جاست کاوز (Just Cause) نیز به ایفای نقش بپردازد. Jason Momoa با نقش “ریکو رودریگز” در این فیلم بازی خواهد کرد که جزئیات بیشتری از این فیلم هنوز از سوی سازندگان این فیلم و شرکت Square Enix اعلام نشده است.

هالیوود در وب سایت خود گفت که برد پیتن (Brad Peyton) کارگردان این فیلم خواهد بود. Jason Momoa در سریال تاریخی و کانادایی فرانتیر (Frontier) نیز ایفای نقش می‌کند که کارگردان آن نیز برد پیتن است. پیتن همچنین کارگردان فیلم رمپیج (Rampage) نیز است که این فیلم نیز از روی یک بازی با همین نام ساخته شده است.

فیلم نامه‌ی جاست کاوز در حال نوشتن بوده و جان کالی (John Collee) که نویسنده‌ی فیلم تاریخی و جنگی Master and Commander: The Far Side of the World است، نویسندگی این فیلم را نیز بر عهده گرفته است. لازم به ذکر است که این فیلم در سال 2003 اکران شد. در تصویر زیر پوستر این فیلم را مشاهده می‌کنید.

آقای Jason Momoa نقش اصلی فیلم جاست کاوز (Just Cause) را بازی می‌کند

در سال 2015، تهیه کننده‌ی جاست کاوز، آدریان آسکاریه گفت که ساخت این فیلم کلید خورده است و ما به نوعی از بازی جاست کاوز 3 برای ساخت این فیلم، الهام گرفته‌ایم. آسکاریه اضافه کرد:

جاست کاوز 3 یک داستان بسیار عالی را در خود جای داده است. داستان مربوط به شخصی به نام ریکو است؛ او کسی است که به Medici که زادگاه او است باز می‌گردد، جایی که خانواده‌ی وی کشته شدند و او به این فکر است که دولت و حکومتِ مغشوش آنجا را سرنگون کند و از میان بردارد. در رابطه با این فیلم باید بگویم که جاست کاوز این حق را دارد که یک فیلم اکشن نامیده شود، دقیقا مثل “فیلم سریع و خشن”! زیرا هر دو فیلم، به نوعی در سبک خودشان عجیب و بکر هستند.

در مورد تاریخ انتشار این فیلم و همچنین بازیگرانی که در این فیلم بازی می‌کنند، هنوز به طور رسمی خبری منتشر نشده است.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر