;
coinex

اکتیویژن بلیزارد ؛ شرکتی جذاب برای کسانی که به دنبال یک شغل ایده‌آل هستند

اکتیویژن بلیزارد یک شرکت بسیار جذاب برای کسانی است که به دنبال یک شغل ایده‌آل هستند

شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) یکی از غول‌های ناشر در زمینه‌ بازی‌های ویدئویی مثل Call of Duty، World of Warcraft است. اخیرا در مورد وضعیت اشتغال و فضای کاری آن صحبت‌هایی شده است.

مجله‌ Furtune، این شرکت را در لیست “مناسب‌ترین شرکت‌ها برای کار کردن” برای سال 2017 نام برده است. اکتیویژن در این لیست، رتبه‌ 66 را از آن خود کرد. لازم به ذکر است که اکتیویژن در سال گذشته در رتبه‌ 77 قرار داشت و گویا به‌خوبی توانسته تا موقعیت خود را بهبود بخشد.

بابی کوتیک (Bobby Kotick)، مدیر اجرایی شرکت بلیزارد می‌گوید:

 ما برترین استعدادها را در شرکت اکتیویژن بلیزارد استخدام می‌کنیم تا جهانی بهتر بسازیم. ماموریت ما این است که بازی کردن را ترویج کنیم. رقابت و برقراری ارتباط میان صدها میلیون نفر و ایجاد یک محیط کاری بسیار خوب، کلید انجام این ماموریت ما است.

بر اساس گفته‌های مجله‌ Fortune، شرکت اکتیویژن بلیزارد بیش از 9400 کارمند دارد. مجله Fortune وضعیت شغلی شرکت‌های آمریکایی را از طریق نظر سنجی بررسی می‌کند و تاکنون به بررسی محیط شغلی بیش از 232 هزار کارمند پرداخته است. جالب است که خود این مجله بیش از 1000 کارمند دارد.

قرار گرفتن Activision Blizzard در این لیست، این موضوع را بیان می‌کند که اکتیویژن با فراهم کردن یک محیط کاری بسیار عالی برای کارمندانش، محیط شرکت را به یک فضای کاری بسیار جذاب تبدیل کرده است.

اکتیویژن بلیزارد یک شرکت بسیار جذاب برای کسانی است که به دنبال یک شغل ایده‌آل هستند

اکتیویژن بلیزارد گفت:

نود و پنج درصد کارمندان ما، اعلام کردند که به کار کردن در این شرکت افتخار می‌کنند و اکثر آنها نیز گفتند که محیط کاری این شرکت، بسیار دوستانه و جذاب بوده و آنها می‌توانند کاری را که دوست دارند، انجام دهند.

شرکت اکتیویژن بلیزارد تنها شرکت فعال در صنعت بازی‌های ویدئویی است که توانسته است در این لیست بیاید. شرکت گوگل در رتبه‌ اول این لیست قرار دارد.

شرکت اکتیویژن بلیزارد تولید بازی‌های بسیار خوبی مثل Destiny 2 و Call of Duty را در کارنامه‌ خود دارد.

.

منبع: GameSpot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر