;
coinex

حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای اساسین کرید اوریجینز مشخص شد

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای اساسین کرید اوریجینزشرکت یوبی سافت حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی اساسین کرید اوریجینز بر روی رایانه‌های شخصی را اعلام کرده است. این بازی اوایل آبان منتشر خواهد شد.

جدیدترین عنوان از سری بازی‌های محبوب اساسین کرید اواخر آبان ماه توسط شرکت یوبی‌سافت به بازار عرضه خواهد شد. به همین دلیل یوبی‌سافت به تازگی حداقل مشخصات و سخت‌اقزار پیشنهادی خود را برای انجام این بازی منتشر کرده است. این شرکت همچنین به بازیکنان مژده داده که به زودی از امکانات جدید این بازی رونمایی می‌کند.

حداقل سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای اساسین کرید اوریجینز ، پردازنده‌ی اینتل Core i5-2400s یا AMD FX-6350، رم ۶ گیگابایت و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX660 یا AMD R9 270 خواهد بود.

هرچند سخت‌افزار پیشنهادی برای اجرای مناسب بازی، پردازنده‌ی اینتل Core i7-3770 یا AMD FX-8350 ، رم ۸ گیگابایت  و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX760 یا AMD R9 280X است. این بازی همچنین تنها بر روی ویندوز ۷ (سرویس‌پک ۱) و نسخه‌های بالاتر اجرا خواهد شد و درصورت آمادگی دستگاه می‌تواند با وضوح تصویر 4K اجرا شود.

حجم دانلود اساسین کرید اوریجینز ۴۵ گیگابایت است. این بازی همچنین بلافاصله پس از انتشار نیازمند یک به‌روزرسانی با حجمی نامعلوم خواهد بود.

در کنار این‌ها، نرم‌افزاری برای بنچ‌مارک عملکرد سیستم در بازی تعبیه شده که آن را مطابق نیازهای دستگاه شما تنظیم می‌کند. به این ترتیب بازی با استفاده از رندرینگِ پویا، همواره فریم ریت را نزدیک به حداکثر مقدار ممکن نگه خواهد داشت.

یوبی‌سافت اعلام کرده‌ که از همین حالا در حال آماده‌سازی بروزرسانی‌های بیشتر برای ارائه امکانات و توانایی‌های جدید به هواداران است. اساسین کرید اوریجیز جمعه ۵ آبان‌ماه به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر