;
coinex

انتشار تصاویری واقعی از هواوی میت 10 قبل از رونمایی امروز

انتشار تصاویری واقعی از هواوی میت 10 قبل از رونمایی امروز
امروز و تا ساعاتی دیگر، هواوی از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهد کرد. هواوی میت 10 در کنار هواوی میت 10 پرو و احتمالا نسخه ویژه میت 10 پورشه دیزاین از دستگاه‌هایی هستند که امروز رونمایی خواهند شد.

اما جالب اینجاست که تنها چند ساعت مانده رویداد هواوی، تصاویری واقعی از هواوی میت 10 به همراه جعبه بسته بندی آن در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد.

یکی از بارزترین ویژگی‌هایی که در گوشی‌های سری میت 10 هواوی خودنمایی می‌کند، پردازنده کرین 970 است. پردازنده‌ای که با یک تراشه هوش مصنوعی اختصاصی به صورت یکپارچه طراحی شده و قطعه‌ای را بوجود آورده که به ادعای هواوی می‌تواند حتی آیفون X اپل را به چالش بکشد!

در هفته‌ها و روزهای اخیر، اطلاعات زیادی درباره هواوی میت 10 پرو منتشر شد، اما چیز زیادی از هواوی میت 10 دیده نشد. هر چند که گفته می‌شود گوشی‌های سری میت 10 شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند، اما تفاوت‌های تقریبا آشکاری نیز در بین این مدل‌ها وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید:  مشخصات، طراحی، ویژگی‌ها و هر چیزی که تاکنون درباره هواوی میت ۱۰ پرو می‌دانیم

 

اولین تفاوت شاید به نمایشگر این دو مدل مربوط باشد. انتظار داریم که هواوی میت 10 پرو با نمایشگر لبه منحنی راهی بازار شود. رزولوشن این صفحه نمایش از دیگر تفاوت‌های میان آنها خواهد بود. صفحه نمایش هواوی میت 10 دارای کیفیت تصویری فول اچ دی است و این درحالیست که نسخه میت 10 پرو با نمایشگر کواد اچ دی پلاس (رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل) رخ نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد که هواوی در ساخت مدل میت 10 خود از پنل شیشه‌ای انحنادار استفاده کرده باشد

به نظر می‌رسد که هواوی در ساخت مدل میت 10 خود از پنل شیشه‌ای انحنادار استفاده کرده باشد، اما این پنل شیشه‌ای را در قسمت پشت این دستگاه بکار گرفته است. در پنل شیشه‌ای پشت هواوی میت 10 یک دوربین دوگانه با تکنولوژی لایکا و چینش عمودی سنسورها دیده می‌شود.

برآمدگی دوربین شبیه به هواوی میت 10 پرو است، اما در نسخه پرو این بیرون زدگی ماژول دوربین دوگانه کمتر شده است. نمای جلو نیز یک صفحه نمایش تقریبا کم حاشیه را به نمایش می‌گذارد که در حاشیه پایین، کلید اصلی هوم قرار گرفته است.

مشخصات هواوی میت 10

شرح مشخصات هواوی میت 10 با نمایشگر آن آغاز می‌شود. یک صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل برای آن شایعه شده است. اگر رزولوشن آن، این ارقام باشد؛ پس کیفیت تصویری آن فول اچ دی پلاس خواهد بود و نه فول اچ دی ساده!

مشخصات هواوی میت 10

کرین 970، پردازنده‌ای است که با لیتوگرافی 10 نانومتری و تراشه اختصاصی هوش مصنوعی در درون این دستگاه قدرتنمایی خواهد کرد. این تراشه در یکی از نسخه‌های میت 10 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود.

یکی از ویژگی‌های جالب درباره هواوی میت 10 به رابط کاربری آن اشاره دارد. در لیست مشخصات به رابط کاربری EMUI 8 بر اساس نسخه اندروید 8 اوریو اشاره شده، در حالی که انتظار داشتیم تا رابط کاربری EMUI 6 هواوی را در بالای این سیستم عامل گوگل ببینیم.

تصویر جعبه هواوی میت 10
تصویری از جعبه هواوی میت 10

درباره مشخصات دوربین دوگانه هواوی میت 10 نیز گفته می‌شود که یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی دارد و دوربین ثانویه، یک سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم است. این همان ترکیبی است که هواوی و لایکا برای میت 9 و هواوی پی 10 در نظر گرفته‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر