;
coinex

حضور خودروهای محبوب ایرانی در بین بهترین های جهان

حضور خودروهای محبوب ایرانی در بین بهترین های جهان

با بررسی لیست خودروهای وارداتی به کشور متوجه می‌شویم که این خودروهای وارداتی، از جمله بهترین خودروهای جهان نیز هستند. این خودروها توانسته‌اند فروش خوبی در بازار کشور داشته باشند و به خودروهای محبوب ایرانی تبدیل شده‌اند. در ادامه با بهترین خودروهای موجود در بازار ایران آشنا شوید.

موسسه جی‌دی پاور مدت 30 سال است که گزارش‌هایی در مورد میزان رضایت مشتریان از خودروهای صفر کیلومتر البته در سال اول کارکرد آنها، منتشر می‌کند.

این گزارشات به مبنایی برای خرید خودرو توسط خریداران جهان تبدیل شده‌ است. مطالعه این گزارشات باعث می‌شود تا مردم بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

این موسسه امسال نیز با کمک حدود 80 هزار نفر از مخاطبین خود، آن هم در 170 کشور جهان سعی کرده است تا گزارشی را درباره خودروهای صفر کیلومتر محبوب خریداران منتشر نماید.

برای این امر 24 اتومبیل که خریداران نسبت به آنها رضایت و اعتماد بیشتری داشته‌اند، انتخاب شده است. در بین این 24 خودرو، نام پنج خودروی تویوتا کمری، کیا سورنتو، پورشه ماکان، کیا سراتو و فورد موستانگ به چشم می‌خورد.

این خودروها در مدل ۲۰۱۷ خود توانسته‌اند تا بالاترین میزان نمره را کسب کنند. لازم به ذکر است این خودروها از جمله خودروهای محبوب ایرانی نیز هستند و در بازار ایران نیز توانسته‌اند حضور مناسبی را به ثبت برسانند.

در ادامه به بررسی گزارش جی‌دی‌پاور درباره این خودروهای محبوب ایرانی و نمره هر کدام می‌پردازیم.

 

بررسی خودروهای محبوب ایرانی بر اساس گزارش جی‌دی‌پاور

 

  • تویوتا کمری 2017

حضور خودروهای محبوب ایرانی ها در بین بهترین های دنیا

شرکت تویوتا در این گزارش رتبه نخست را دارد. محصولات این شرکت در همه جهان به کیفیت و ارزش بالا مشهور هستند. مدل کمری این شرکت توانسته است تا به عنوان یک سدان اندازه متوسط بالاترین نمره را در بین ۲۴ مدل، از آن خود نماید.

این خودرو با داشتن آپشن‌های کیفیتی مناسب در مدل پایه، ایمنی بالا، کیفیت ساخت بالا و ظاهر مناسب، در به اثبات رسانیدن ارزش‌های خود، بار دیگر موفق گردید.

 

  • کیا سورنتو 2017

خودروهای محبوب ایرانی در میان بهترین های جهان

در بخش کراس‌اوورهای متوسط شهری، کیا سورنتو 2017، توانست تا بهترین نمره ممکن را به دست آورد. این خودرو همچنین در بازار ایران یکی از پرفروش‌ترین محصولات است و از جمله خودروهای محبوب ایرانی است.

اخیرا به دلیل اتفاقات و التهابات بازار خودرو، قیمت این خودرو، با شوک بزرگی همراه شد و قیمت آن نزدیک به ۶۰ میلیون تومان افزایش یافت. این خودرو اکنون با قیمت ۲۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌گردد.

سورنتو از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و در اکثریت گزارش‌های کیفی توانسته است تا رتبه بالایی کسب نماید.

 

  • پورشه ماکان 2017

حضور خودروهای محبوب ایرانی در بین بهترین های خودروهای جهان

پورشه ماکان 2017 به دلیل دارا بودن کیفیت مناسب، تجهیزات عالی و سطح ایمنی مناسب، توانسته است تا سطح فروش بالایی داشته باشد. پورشه یک موتور ۲ لیتری توربوی بسیار کم مصرف دارد.

نکته جالبی که درباره این خودرو وجود دارد، قیمت مناسب آن است. جی دی پاور عقیده دارد که قیمت آن بسیار منصفانه است. سازنده آلمانی این خودرو در برابر پولی که می‌گیرد، محصولی بسیار مناسب را به مشتریان تحویل می‌‌دهد.

 

  • کیا سراتو 2017

خودروهای محبوب ایرانی در بین بهترین های جهان

در این لیست شرکت کیا با ۴ محصول حاضر شده است تا نشان دهد که چه اندازه توانسته است سطح کیفی محصولات خود را ارتقا دهد.

این سدان کوچک و کم مصرف کیا، توانسته تا در بین رقبای خود بهترین نمره ممکن را کسب کند. از الانترای هیوندای، کورولای تویوتا، فوکوس سدان محصول فرود و مزدا۳ برتر است و رتبه نخست این فهرست را دارد.

 

  • فورد موستانگ 2017

خودروهای محبوب ایرانی در بین بهترین های دنیا

این خودروی جذاب و ارزان قیمت شانسی برای ورود به بازار رسمی ایران نداشت، اما نگاه به لیست گمرک ایران و بررسی آمار واردات این خودرو، نشان می‌دهد که موستانگ از استقبال خوب مناطق آزاد کشور برخوردار شد.

 

بیشتر بخوانید: فورد موستانگ پرفروش ترین ماشین جهان شد

 

موستانگ یک خودروی فول آپشن است، راحت و زیباست و در بین رقبای خود هزینه نگهداری کمتری دارد. علاوه بر این ویژگی‌ها، عرضه این خودرو با قیمت پایین نیز باعث شهرت بیشتر آن شده است.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر