;
coinex

تماشا کنید: کانسپت ال جی جی 7 به تصویر کشیده شد

کانسپت ال جی جی 7 به تصویر کشیده شد
ال جی جی 7 (LG G7) پرچمدار 2018 کمپانی کره‌ای ال‌جی است. به تازگی طرحی مفهومی از این دستگاه در یک ویدیوی کوتاه به اشتراک گذاشته شده است.

طرح سه بعدی به نمایش درآمده از ال جی جی 7 طراحی نهایی این گوشی را نشان نمی‌دهد، بلکه فقط یک تصویر از تخیل تولیدکننده شخص ثالثی است که آن را تهیه کرده است، اما اگر به ویدیوی زیر نگاهی بیندازید، گوشی هوشمندی را خواهید دید که می توان گفت تقریبا بدون حاشیه است.

بر اساس طرح ارائه شده، کلیدهای ناوبری بر روی صفحه نمایش این موبایل خودنمایی خواهند کرد. یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری در پایین قاب گوشی LG G7 جای گرفته و در کنار آن یک پورت یو اس بی نوع C و یک بلندگو خواهید دید. جالب اینجاست که در سمت راست -و هیچ جای دیگری- این گوشی کلید پاور دیده نمی‌شود.

کلیدهای تغییر حجم صدا در سمت چپ آن قرار گرفته و یک دوربین دوگانه در پنل پشتی دیده می‌شود، البته یک فلش دوگانه LED نیز وجود دارد. طراح کانسپت ال جی G7 این دستگاه را ضدآب معرفی کرده و همان طور که در ویدیو مشاهده خواهید کرد، آن را در رنگ‌های مختلفی به نمایش گذاشته است.

مشخصات ال جی جی 7

در این ویدیو برخی از مشخصات ال جی جی 7 نیز گفته شده است. یک صفحه نمایش 5.8 اینچی باکیفیت تصویری کواد اچ دی پلاس (QHD +) در پنل جلویی دیده می‌شود. طراح همچنین برای این موبایل 8 گیگابایت حافظه رم معرفی کرده و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا نیز دارد. یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی برای آن ذکر شده که البته از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار خواهد بود.

دو دوربین 16 مگاپیکسلی خطی در پنل پشتی آن دیده می‌شود و در جلو نیز یک دوربین دوگانه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در کانسپت ال جی جی 7 حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش ان تعبیه شده است؛ تکنولوژی منحصر به فردی که می‌تواند در نیمه دوم سال 2018 به گوشی‌های موبایل راه پیدا کند.

همان طور که گفته شد، این یک طرح مفهومی از ال جی جی 7 است و معلوم نیست که گوشی پرچمدار بعدی این سازنده دقیقا به چه شکلی خواهد بود، اما هر چه باشد تا چند ماه آینده ال جی این مدل پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد و جالب است که ببینیم طراحی این دستگاه چه تفاوت‌هایی نسبت به مدل ال جی جی 6 و یا ال جی وی 30 دارد.

.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    منتظر میمانیم تا ببینیم ال جی با فناوریهای نوآورانه خودگوشی ال جی جی۷ را روانه بازارنماید تا کاربران بیشتری را نسبت به این محصول جزب نماید وخریدارانی حبوب داشته باشد

    پاسخ