;
coinex

اولین سری از گوشی‌های آنر وی 10 هواوی در عرض چند دقیقه فروخته شدند!

اولین سری از گوشی‌های آنر وی 10 هواوی در عرض چند دقیقه فروخته شدند!

آنر وی 10 یکی از بهترین محصولات هواوی و جدیدترین پرچمدار این غول کره‌ای است. این گوشی روز گذشته در چین عرضه شد و تنها در عرض چند دقیقه به طور کامل به فروش رسید.

در مقالات قبلی به محبوبیت بسیار زیاد گوشی آنر وی 10 اشاره کردیم. سری اول این گوشی هوشمند امروز وارد بازار چین گردید و در مدت کوتاهی فروخته شدند. آنر گفته است که در تاریخ 21 آذر (12 دسامبر) فاز دوم فروش این گوشی هوشمند را آغاز می‌کند اما از آنجایی که در مرحله دوم نیز تعداد نه چندان زیادی از این دستگاه عرضه می‌شود، انتظار می‌رود که خریداران دوباره در مدت چند دقیقه همه گوشی‌های آنر وی 10 را خریداری کنند.

 

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر هواوی

 

هواوی آنر V10 در سه مدل با رم‌ها و حافظه‌های 4 و 64 گیگابایتی، 6 و 64 گیگابایتی و 6 و 128 گیگابایتی با سه قیمت 410، 450 و 529 دلار وارد بازار شده است. همان طور که گفته شد این محصول قرار است هفته آینده نیز در تعداد مشخصی عرضه شود با این تفاوت که سازنده چینی گفته است که به 5 نفر از خریداران این گوشی، دستبند هواوی آنر باند ای 2 (Huawei Honor Band A2) را هم به طور رایگان هدیه می‌کند.

ظاهرا خریداران برای بالا بردن شانس خود در به دست آوردن دستبند هوشمند آنر باند ای 2 می‌توانند تصویری از این گوشی خریداری شده را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

گوشی جدید آنر احتمالا در حال حاضر تنها در چین عرضه می‌شود. با این حال سازنده مشهور چینی این محصول را در شهر لندن هم معرفی می‌کند تا پروسه عرضه جهانی آن را شروع سازد.

.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر