;
coinex

ایربگ انفرادی هیپ ایر ؛ محافظ سالمندان در برابر آسیب‌های زمین خوردن [تماشا کنید]

ایربگ انفرادی هیپ ایر ؛ محافظ سالمندان در برابر آسیب‌های زمین خوردن
ایربگ انفرادی سالهاست در بازار وجود داشته، اما این بار Helite، با اقدامی هوشمندانه گروه هدف خود را به افراد سالمند تغییر داده است.

زمین خوردن، یکی از بزرگترین تهدیدات زندگی افراد سالمند است که به تنهایی زندگی می‌کنند. ممکن است، در صورت بروز چنین اتفاقی، دسترسی برای کمک از سوی آن‌ها ممکن نباشد. این مساله دلیل اصلی ارائه تکنولوژی‌های گوناگونی است که توسط شرکت‌های مختلف برای کاهش آسیب یا حداقل اعلام هشدار به افرادی دیگر مبنی بر زمین خوردن فرد سالمند می‌شود.

در نمایشگاه CES 2018، هیلایت (Helite) از مجموعه‌ای ایربگ پوشیدنی به نام هیپ ایر (Hip’Air) رونمایی کرد و همانطور که از نام این محصول پیداست، از فردی که آن را به تن دارد، در برابر آسیب زمین خوردن، به خصوص در ناحیه لگن محافظت می‌کند.

ایر بگ انفرادی

این کمپانی در سالهای گذشته نیز، اقدام به فروش محصولات مشابهی نموده بود. اگرچه ایربگ های انفرادی قبلی مخصوص افرادی بود که در زمینه ‌های خطرناک یا ورزش فعالیت می‌کردند و نیاز به محافظت بیشتری داشتند.

با ارائه هیپ ایر به نظر می‌رسد، هیلایت (Helite) به شاخه‌ای جدید ورود کرده و محصولات خود را به مشتریان جدیدی پیشنهاد می‌دهد. هیلایت عنوان کرده، این وسیله سقوط کردن را تنها در 200 میلی‌ثانیه تشخیص می‌دهد. البته 80 میلی‌ثانیه دیگر نیز، برای عمل کردن این ایربگ انفرادی زمان لازم است.

هیپ ایر به همراه یک باتری داخلی قابل شارژ که با هربار شارژ یک هفته قابلیت استفاده دارد، عرضه می‌شوند. ایربگ انفرادی هیپ ایر در بهار امسال در اروپا با قیمت 600 یورو عرضه خواهد شد. سایر مناطق نیز در پاییز، می‌توانند هیپ ایر را خریداری نمایند.

ویدیوی زیر نحوه عملکرد این ایربگ را نشان می‌دهد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر