;
coinex

تماشا کنید: کانسپ نوکیا 10 به نمایش گذاشته شد

نوکیا 10 یکی از گوشی‌های برند نوکیاست که اخیرا شایعات فراوانی پیرامون آن شکل گرفته است. کانال یوتیوب Concept Creator به تازگی طرح کانسپتی از این دستگاه را منتشر کرده است.

برای مدتی بیشترین شایعات درخصوص پرچمدار بعدی نوکیا به گوشی هوشمندی به نام نوکیا 9 اشاره داشت، سال گذشته میلادی درباره این دستگاه بسیار شنیده شد، اما امسال نام جدیدی شنیده می‌شود، نوکیا 10؛ گوشی هوشمندی که درباره دوربین آن صحبت‌های مختلفی به گوش می‌رسد.


بیشتر بخوانید:  ۶ دوربین در گوشی پرچمدار بعدی نوکیا خودنمایی خواهد کرد!


کانسپت نوکیا 10 که در ویدیوی زیر شاهد آن خواهید بود، تنها بر اساس طرح اسکیسی که اخیرا از این گوشی منتشر شد، طراحی شده است. اگر به ویدیوی زیر نگاه کنید، دستگاهی را خواهید دید که به نظر می‌رسد ترکیبی از فلز و شیشه است.

در پنل پشتی نوکیا 10 اسکنر اثر انگشت آن دیده می شود و جالب‌ترین قسمت آن طراحی دایره‌ای ماژولی است که در درون خود دو سنسور دوربین، یک فالش LED و البته لوگوی زایس (Zeiss) را جای داده است. جک هدفون 3.5 میلی‌متری در بالای آن جای گرفته و لوگوی نوکیا نیز در پنل پشتی و زیر سنسور اثر انگشت خودنمایی می‌کند.

حاشیه صفحه نمایش در دو طرف آن تقریبا وجود ندارد و حاشیه‌های بالا و پایین آن نسبتا باریک است. گوشه‌های دستگاه گرد طراحی شده و یک پورت یو اس بی نوع C نیز در پایین آن جای گرفته است.

شایعات می‌گویند که گوشی نوکیا 10 در سال جاری معرفی خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که نوکیا 9 زودتر از این دستگکاه رخ نشان دهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، هر دو اسمارت فون از اسنپدراگون 845 قدرت گرفته و سیستم عامل آنها نیز اندروید اوریو خواهد بود.

ویدیوی زیر طراحی نوکیا 10 را به زیبایی به تصویر کشیده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر