;
coinex

ساعت هوشمند هواوی واچ 3 در راه است

هواوی مشغول کار بر روی سومین نسل از ساعت‌های هوشمند خود است. بر اساس اطلاعات موجود هواوی واچ 3 (Huawei Watch 3) راهی بازار خواهد شد، اما نه به این زودی‌ها!هواوی را نمی‌توان در بازار ساعت‌های هوشمند جهان یک ابر قدرت دانست، بدون تردید این عنوان تنها مختص به ساعت هوشمند اپل واچ است. لینک زیر در این خصوص بیشتر توضیح می دهد؛ اما هواوی نیز در این زمینه حرف‌هایی برای گفتن دارد.


بیشتر بخوانید: عرضه ۳۴.۴ میلیون ساعت هوشمند اپل واچ ؛ نیمی از فروش جهانی برای کوپرتینو!


این سازنده چینی در سال 2018 ساعت هوشمند هواوی واچ را به بازار معرفی کرد، یک ساعت هوشمند اندروید ویر که توانست در بین بهترین ساعت‌های هوشمند جهان نیز جای بگیرد، اما هواوی واچ 2 نتوانست به محبویبت نسل قبلی چیز زیادی اضافه کند و اکنون هواوی به دنبال ساخت هواوی واچ 3 است. شاید این ساعت هوشمند جدید بتواند برای هواوی در این صنعت جایگاه ویژه‌ای باز کند.


بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند جدید هواوی با فرامین حرکتی بدون لمس (فرامین هوایی) کار خواهد کرد!


مدت زمان زیادی است که درباره پوشیدنی‌های هوشمند هواوی صحبتی به میان نیامده بود؛ اما ریچارد یو (Richard Yu)، مدیر ارشد اجرایی این کمپانی در نمایشگاه MWC 2018 این سکوت را شکست.

ریچارد یو در مصاحبه‌ای با تکرادار اعلام کرد که هواوی واچ 3 در دست ساخت است؛ اما به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها بتوان به آن دسترسی داشت. ریچارد یو می‌گوید:

ساعت هوشمند Huawei Watch 2 به خوبی به فروش می‌رسد؛ بنابراین ما هیچ عجله‌ای برای راه‌اندازی ساعت جدید نداریم

مدیر ارشد هواوی هیچ توضیح بیشتری درباره ساعت هوشمند Huawei Watch 3 ارائه نکرد؛ اما امیدواریم که تکنولوژی و ایده‌های جدید و جذابی را در آن شاهد باشیم. هواوی به تالزگی یکی دو پتنت برای ساعت هوشمند به ثبت رسانده است و شاید یکی از این پتنت‌ها بتواند در سومین نسل از ساعت‌های هوشمند این شرکت خودنمایی کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidcentral

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر