;
coinex

سرقت 150 هزار دلار اتریوم از کیف پول الکترونیکی MyEtherWallet

سرقت 150 هزار دلار اتریوم توسط هکرها اتفاق جدیدی در دنیای ارزهای دیجیتالی نیست. زیرا پیش از این نیز اتفاقات بسیاری از این دست افتاده است.

به گزارش تکراتو، حساب های تعدادی از کاربران اپلیکیشن مبتنی بر وب کیف پول الکترونیکی MyEtherWallet یا به اختصار MEW  به واسطه هک DNS خالی شده است. گزارش های موجود خبر از سرقت 150 هزار دلار اتریوم داده اند. در طی این اتفاق کاربران به واسطه فیشینگ، به سایت های جعلی هدایت شده اند.


بیشتر بخوانید: بررسی حکم شرعی بیت کوین ؛ آیا استفاده از بیت کوین حرام است؟


سرقت 150 هزار دلار اتریوم

بنا برا اعلام شرکت MyEtherWallet بیشتر کاربرانی که از DNS  گوگل با آدرس 8.8.8.8 استفاده کرده اند، اطلاعاتشان به سرقت رفته است. در این اتفاق کاربران به اشتباه به سایت ناامن دیگری هدایت شده اند که ظاهری شبیه به سایت اصلی داشته و با وارد کردن اطلاعات در آنها، داده های مرتبط با کیف پول الکترونیکی شان سرقت شده است. در ادامه هکرها از اطلاعات آنها سوء استفاده کرده و حساب های کاربری آنها را خالی کرده اند.


بیشتر بخوانید: بانک مرکزی ممنوعیت استفاده از بیت کوین در ایران را اعلام کرد!


براساس ادعاهای موجود سرور سایت جعلی یاد شده در روسیه قرار داشته و هکرها موفق شده اند در مدت 2 ساعت حداقل 13 هزار دلار اتریوم را سرقت کنند. در این فرایند که منجر به سرقت 150 هزار دلار اتریوم شده است، هکرها به شرکت MyEtherWallet حمله نکرده اند، بلکه به زیر ساخت های اینترنت حمله کرده اند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techcrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر