coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

استخدام 3000 نیروی جدید در کانادا توسط آمازون

حدود 3000 استخدام در آمازون انجام می شود. شرکت آمازون اعلام کرده که  قصد دارد با استخدام نیروی جدید، فعالیت خود در شهر ونکوور کانادا را گسترش دهد.

به گزارش تکراتو، فوربس اعلام کرده که تا پایان سال ۲۰۱۷، آمازون سومین شرکت بزرگ خرده فروشی جهان پس از والمارت و علی بابا بوده و در حال حاضر ۶۰۰۰ نفر در کانادا در استخدام این شرکت هستند.


بیشتر بخوانید: آمازون به دنبال گوگل راه دور زدن فیلترینگ را بست!


نخست وزیر کانادا در بیانیه‌ای مشترک با شرکت آمازون اعلام کرد که این شرکت خرده‌فروشی آنلاین بزرگ، ۳۰۰۰ نفر را در ونکوور استخدام خواهد کرد. همچنین این شرکت قصد دارد تا یک برج اداری جدید ایجاد کند که البته بهره برداری از آن تا سال ۲۰۲۲ طول خواهد کشید.


بیشتر بخوانید: الکسای متحرک آمازون در راه است؛ رباتی خانگی و همه کاره


استخدام در آمازون تا 3000 نفر

ترودو در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که استخدام در آمازون و در کانادا با هدف توسعه فعالیت‌های این شرکت انجام می گیرد که یکی از آن‌ها تولید نیروی کار ماهر است. به گفته وی این اقدام رشد اقتصادی را به همراه خواهد داشت و به بهبود زندگی طبقه متوسط کانادا و کسانی که سخت کار می‌کنند کمک خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر