;
coinex

گوشی‌ پرچمدار ال جی جی 7 تین کیو رسما رونمایی شد

شرکت کر‌ه‌ای ال‌جی رسما از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد؛ ال جی جی 7 تین کیو (LG G7 ThinQ). این پرچمدار با مشخصات جدیدی از جمله ناچ و طراحی متفاوت همراه است.

طراحی ال جی جی 7 تین کیو

چیزی که توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند، ناچ یا لبه‌ی موجود در بالای صفحه نمایش است. با این اوصاف، جی 7 تین کیو نیز به جمع گوشی‌های مجهز به ناچ پیوست. البته قبلا در اخبار و شایعات،‌ از این ویژگی مطلع شده بودیم.

علیرغم وجود این ناچ در لبه‌ی بالایی، باز هم حاشیه‌ی تقریبا زیادی در این قسمت مشاهده می‌شود که وجود ناچ را زیر سوال می‌برد. پنل پشتی ال جی جی 7 تین کیو به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز شده که به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند. فلاش LED و ماژول فوکوس لیزر نیز در کنار دوربین دیده می‌شوند. اسکنر اثرانگشت کمی پایین‌تر از ماژول دوربین قرار گرفته است. متاسفانه این اسکنر به دکمه‌ی پاور مجهز نیست. این دکمه اکنون در لبه‌ی سمت چپی قرار گرفته و در کنار دکمه‌های تنظیم صدا دیده می‌شود. ال‌جی برای دسترسی بهتر به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت، یک دکمه‌ی مجزا در لبه‌ی سمت راستی تعبیه کرده است. این دکمه قابلیت شخصی‌سازی ندارد و تنها برای دسترسی به گوگل اسیستنت طراحی شده است.

طراحی ال جی جی 7 تین کیو

مشخصات ال جی جی 7 تین کیو

صفحه نمایش این گوشی از گوشی ال جی جی 6 بزرگ‌تر است. یک نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 3120 در 1440 برای این موبایل در نظر گرفته شده و تامین قدرت آن را یک تراشه‌ی اسنپدراگون 845 به عهده دارد. این گوشی با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ارائه می‌شود.

دو لنز 16 مگاپیکسلی،‌ تنظیمات دوربین دوگانه را تشکیل می‌دهند که یکی از آنها برای عکسبرداری زاویه گسترده (107 درجه) در نظر گرفته شده است. این دوربین‌ها همچنین به هوش مصنوعی مجهز هستند. هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد که در حال عکسبرداری از انسان هستید یا منظره؛ این ویژگی همچنین توانایی تشخیص حیوانات، چشم‌اندازها و غیره را نیز به همراه دارد. حالت عکسبرداری Super Bright نیز می‌تواند میزان روشنایی را در فضاهای کم‌نور به صورت خودکار تنظیم کند. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی تعبیه شده و توانایی عکاسی در حالت پرتره را دارد.


بیشتر بخوانید: اسپیکرهای ال جی جی ۷ تین کیو با صدایی ده برابر بلندتر


ال جی جی 7 تین کیو به سیستم صوتی Hi-Fi Quad DAC  و اسپیکر بوم‌باکس مجهز است که توانایی بیشتری در تقویت بیس صدا دارد. ویژگی DTS Audio نیز برای کیفیت صدای سینمایی در نظر گرفته شده است. البته برای استفاده از این ویژگی باید از هدفون‌های سیم‌دار یا اسپیکر استفاده کنید.

از دیگر مشخصات ال جی جی 7 تین کیو می‌توان به مقاومت در برابر آب با امتیاز IP68، جک هدفون، اندروید اوریو، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیانی از شارژ وایرلس اشاره کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی پرچمدار با چه قیمتی عرضه خواهد شد. البته برخی شایعات از قیمت 849 یورو در بازارهای اروپا خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر