coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اضافه شدن افکت های واقعیت افزوده‌ دوربین به اینستاگرام

اینستاگرام قصد استفاده از افکت های واقعیت افزوده‌ دوربین را دارد. این ویژگی جالب پیش از این در شبکه اجتماعی فیسبوک ‌وجود داشت.

به گزارش تکراتو، واقعیت افزوده یک فناوری است که در آن تصاویر مجازی و واقعی ترکیب و اشیاء مجازی به دنیای واقعی اضافه می‌شوند. افکت های واقعیت افزوده‌ دوربین پیش از این در فیسبوک وجود داشتند که اکنون این ویژگی به اینستاگرام هم اضافه شده است.


بیشتر بخوانید: استفاده از قابلیت های جدید اینستاگرام ؛ رزرو رستوران و خرید بلیط سینما


افکت های واقعیت افزوده‌ دوربین در اینستاگرام

 افکت های واقعیت افزوده‌ دوربین

به نظر می رسد که افکت های واقعیت افزوده‌ دوربین برای مخاطبان اینستاگرام لازم تر باشد زیرا آنها تمرکز بیشتری بر اشتراک‌گذاری تصاویر دارند. البته اساس کار این فیلتر در اینستاگرام کمی متفاوت است زیرا مخاطبان اینستاگرام به فیلترهای طراحی شده توسط کاربرانی که آنها را دنبال می‌کنند دسترسی دارند.

بنابراین کاربران می توانند از افکت های واقعیت افزوده‌ دوربین موجود در استوری دوستان خود استفاده کنند. بنابراین اگر افکتی را قبلا مشاهده نکرده باشند، برای استفاده از آن می‌توانند حساب سازنده‌ را دنبال کنند. بر خلاف اسنپ‌چت که نتوانست به خوبی از عهده این کار بر آید، این تغییر می تواند به شدت برای ارتقای کیفیت فیلترهای پیشنهادی به کاربران در اینستاگرام مناسب باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techcrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر