;
coinex

بررسی و ذخیره عملیات کاربران در اینستاگرام ؛ تلاشی برای افزایش امنیت

ذخیره عملیات کاربران در اینستاگرام اقدامی جدید از این شبکه اجتماعی برای افزایش امنیت است. اینستاگرام اسکرول کردن کاربران را تحت نظر می گیرد.

به گزارش تکراتو، بحث حفظ امنیت اطلاعات شخصی کاربران در فضای مجازی به یک مسئله مهم تبدیل شده و باعث شده تا بسیاری از شبکه ها از اعلان‌های خاصی در فضای مجازی برای اطلاع رسانی به کاربران استفاده کنند.

در این راستا اینستاگرام نیز اقداماتی انجام داده و به کاربران خود اطلاعیه ارسال کرده که باعث شد متعجب شوند. ذخیره عملیات کاربران در اینستاگرام اقدام جدید این شبکه است. اینستاگرام دیتای لمس کاربران را نیز تحت نظر می گیرد تا از این طریق بتواند ربات‌ها را بیابد.


بیشتر بخوانید: استفاده از قابلیت بی صدا کردن در اینستاگرام ؛ Mute کردن افراد


ذخیره عملیات کاربران در اینستاگرام

جدیداً بسیاری از کمپانی‌ها و کاربران، اعلام کرده اند که کامنت‌های تکراری عجیبی دریافت می‌کنند. به همین دلیل ایسنتاگرام اعلام کرده که قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی، الگو و رفتار این ربات ها را تشخیص دهد و آنها را حذف کند.

در نسخه آپدیت شده اینستاگرام سطر جدیدی وجود دارد که به کاربر اطلاع می دهد که عملیات انجام شده توسط آنها مانند ضربه، لمس و اسکرول ذخیره و مورد بررسی قرار می گیرد.


بیشتر بخوانید: اطمینان از مشاهده تمامی پست های جدید در اپلیکیشن اینستاگرام


البته این اقدام شاید جالب نباشد اما مسئولان این شبکه اعلام کرده اند که این بررسی دلیل منطقی دارد. این شبکه اجتماعی قصد دارد تا فعالیت‌ ربات‌ها در این شبکه اجتماعی را ریشه کن کند و به همین دلیل است که ذخیره عملیات کاربران در اینستاگرام از نظر مسئولین برای انجام این کار ضروری است.

اینستاگرام از این طریق می تواند ربات‌ها را از کاربران واقعی شناخته و پروفایل‌ آنها را پاک کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: dailymai

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر