;
coinex

دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 با نمایشگر لمسی OLED رونمایی شد

دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) هم در کنار گوشی‌های می 8، می 8 اس ای و می 8 اکسپلورر این سازنده مشهور معرفی شد.

شیائومی می بند 3 از چند وقت پیش به تیتر داغ رسانه‌های خبری تبدیل شد و روز گذشته بالاخره رسما رونمایی شد. این دستبند با دستبند می بند 2 کمی تفاوت دارد به این نحو که از یک نمایشگر خمیده‌تر و کلید خازنی بهره می‌برد.

می بند 3 شیائومی با بندهای قابل تعویض سیلیکونی عرضه می‌شود. کاربر باید این گجت را برای شارژ کردن آن از بندهایش جدا کند اگرچه که نیازی به انجام دادن این فرآیند به دفعات زیاد نیست زیرا سازنده مشهور چینی در ساخت این محصول هم مانند مدل می بند 2 از یک نمایشگر سیاه و سفید استفاده کرده است.

شیائومی می بند 3

شیائومی گفته است که می بند 3 می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 20 روز فرامین شما را انجام دهد. این مچ بند زیبا از یک نمایشگر 0.78 اینچی OLED با رزولوشن 128 در 80 پیکسلی بهره می‌برد و بر خلاف دستبند قبلی شیائومی فرامین لمسی را نیز پشتیبانی می‌کند.

می بند 3 شیائومی به یک سنسور تشخیص دهنده ضربان قلب هم مجهز شده است. این سنسور در پایین نمایشگر این محصول قرار دارد. گجت پوشیدنی جدید سازنده مشهور چینی در برابر نفوذ آب هم مقاوم سازی شده است از این رو کاربر می‌تواند با خیال راحت آن را بر روی دست خود ببندد و در عمق 50 متری آب شنا کند.

 شیائومی می بند 3

می بند 3 مانند می بند 2 همچنین توانایی شمارش قدم‌ها و مطالعه الگوی خواب کاربر را نیز دارد. توانایی نمایش دادن اعلان‌های گوشی، اطلاعات کاربری که با شما تماس گرفته است و اطلاعات مرتبط با وضعیت آب و هوا برخی از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند.

شیائومی می بند 3 به طور استاندارد به یک باتری 110 میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت اتصالی بلوتوث 4.2 BLE مجهز است. به نظر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد مدلی از این محصول را با قابلیت اتصالی NFC هم در چین عرضه کند. کپسول می بند 3 به طور استاندارد با رنگ مشکی تزیین شده است با این حال شما می‌توانید این گجت زیبا را با بندهای مشکل، آبی و قرمز خریداری کنید. این احتمال وجود دارد که شیائومی در آینده دستبند جدیدش را با رنگ‌های دیگری هم عرضه کند.

رنگ های شیائومی می بند 3

مدل استاندارد می بند 3 در حدود 26 دلار و مدل مجهز به قابلیت NFC آن در حدود 31 دلار قیمت دارد. این گجت پوشیدنی در تاریخ 15 خرداد (5 ژوئن) وارد بازار کشور چین و سپس وارد بازار سایر کشورهای جهان می‌شود. شیائومی در رویداد خود از رابط کاربری MIUI 10 هم رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر