;
coinex

قطعی برق در تهران متوقف شد

استاندار تهران خبر از توقف قطعی برق در تهران داد. به گفته وی صرفه جویی در مصرف برق و تغییر ساعت کاری ادارات توانسته در کاهش مصرف نقش داشته باشد.

به گزارش تکراتو، در پی افزایش دمای هوا و گرم شدن آن، خاموشی هایی اتفاق می افتاد که ناگهانی بودن و اعتراضات مردم را باعث شده بود. در ادامه قرار شد جدول زمانبندی قطعی برق در تهران منتشر شود تا مردم از زمان خاموشی مطلع شوند. اما به نظر می رسد که بحران برق به پایان رسیده باشد زیرا استاندار تهران خبر از توقف قطعی برق در تهران داده است.


بیشتر بخوانید: برنامه خاموشی برق تهران ؛ زمانبندی قطعی برق پایتخت اعلام شد


توقف قطعی برق در تهران

محمدحسین مقیمی اعلام کرده است که قطعی برق در تهران باعث شده تا بسیاری از اماکن عمومی و منازل مسکونی دچار مشکل شوند. به گفته وی توقف قطعی برق در تهران می تواند کاهش مشکلات را در پی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: همراهی مردم باعث کاهش مصرف برق در کشور شد


وی به مصوبه جدید تغییر ساعات کاری ادارات اشاره کرد و اعلام نمود که با این اقدام ساعت اوج مصرف برق (پیک مصرف  ۱۳.۳۰ الی ۱۸) در ادارات تغییر کرده و همکاری دستگاه ها و سازمان های ملی و استانی نیز باعث شده تا مصرف برق کاهش یابد.

استاندار تهران در ادامه از همراهی سازمان بهزیستی و اعلام فعالیت مهدهای کودک‌ از ساعت ۵:۳۰ صبح همزمان با اجرای طرح تغییر ساعات اداری تشکر کرد و ادامه داد که شرکت اتوبوسرانی، مترو و تاکسیرانی نیز، خود را با ساعت جدید ادارات هماهنگ کرده اند و این همکاری ها کاهش مصرف برق را باعث شده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر