;
coinex

نخستین بیمار ویروس کرونا در کالیفرنیا از ایران رفته است؟

نخستین بیمار ویروس کرونا در کالیفرنیا به گفته فرماندار این ایالت از ایران آمده است. اما آیا واقعا این چنین است؟ با بررسی بیشتر این خبر همراه باشید.

اندرو کوئومو (Andrew Cuomo) فرماندار نیویورک می‌گویند حال زنی که به عنوان نخستین مبتلا به ویروس کرونا در منهتن شناسایی شده است، وخیم نیست. وی در حالی شناسایی نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت خبر می‌دهد که مدعی است زن بیمار ۴۰ ساله «ر ایران به این بیماری مبتلا شده است.»

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ گزارش لحظه به لحظه تکراتو

وی در بیانیه‌ای گفته است که با وجود این که علائم اختلالات تنفسی در این بیمار دیده می‌شود اما حال او وخیم نیست و هم اکنون در منزلش قرنطینه شده است. در آمریکا تاکنون دو بیمار در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند. همزمان با این خبر دومین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا در ایالت واشنگتن جان خود را از دست داده است. وی مردی حدود ۷۰ ساله است. نفر نخست نیز یک مرد ۵۰ ساله بود.

نخستین بیمار ویروس کرونا در کالیفرنیا ؛ کرونا از تهران تا منتهن؟

در بیانیه فرماندار نیویورک که به «نخستین بیمار ویروس کرونا در کالیفرنیا» اشاره دارد، به زمان سفر به ایران، تابعیت و محل زندگی بیمار شناسایی شده بیمار مذکور اشاره‌ای نشده است. این بیانیه می‌گوید یک آزمایشگاه در شهر آلبانی این ایالات ابتلای این زن را به ویروس کرونای جدید تایید کرده است. به گفته مقامات بهداشت و درمان کالیفرنیا این زن در منطقه منهتن ساکن است. تاکنون آزمایش کرونا ۵ بیمار در کالیفرنیا مثبت اعلام شده که از آن جمله باید به آزمایش دو نفر از کارکنان بخش بهداشت ایالت واشنگتن در شمال غربی آمریکا اشاره کرد.

ویروس کرونا و اپیدمی نادانی ؛‌ کود الاغ ماده ضد کرونا هر کیلو 150 هزار تومان در دیوار

ویروس جدید کرونا (COVID19) تاکنون حداقل جان ۷۷ نفر را در آمریکا از جمله در ایالات کالیفرنیا، واشنگتن و تگزاس گرفته است. مطابق آخرین آماری که «جان هاپکینز CSSE) به صورت لحظه‌ای اعلام می‌کند، تاکنون در سراسر جهان قریب به ۹۰ هزار نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند. به آمار زیر دقت کنید: (آمار به ۱۳ اسفند ۹۸ تعلق دارند)

  • تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان: ۸۹ هزار و ۱۹۷
  • تعداد کل قربانیان ویروس کرونا در جهان:‌ ۳۰۴۸ نفر
  • کدام کشور بیشترین میزان مبتلایان را دارد: ۱. چین با بیش از ۸۰ هزار بیمار ۲. کره جنوبی با ۴۳۳۳ بیمار ۳. ایتالیا با ۱۶۹۴ بیمار مبتلا به کرونا و ۴. ایران با ۹۷۸ مبتلا به COVID19
  • تعداد کل بیماران بهبود یافته در سراسر جهان: ۴۵ هزار و ۱۵۰ نفر

بیشتر بخوانید:

.

منبع: wsj

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر