;
coinex

تست آنلاین کرونا ؛ هلال احمر سامانه آنلاین تست کرونا راه‌اندازی کرد

تست آنلاین کرونا خدمتی است از هلال احمر با همکاری سازمان نظام پزشکی و ستاد اجرایی فرمان امام. با بررسی بیشتر سامنه و سایت تست آنلاین بیماری کرونا با تکراتو همراه باشید.

در وضعیتی که ویروس کرونا در در کشورهایی نظیر چین، کره جنوبی، ایتالیا و ایران اپیدمی شده است، در ایران یکی از معضلات اصلی که روند کنترل اپیدمی توسط مقامات بهداشت و درمان را مشکل مواجه ساخته، مراجعه بی‌مورد برخی از مردم به مراکز درمانی است. این حساسیت‌های بی‌مورد خود می‌تواند به گسترش بیشتر آلودگی کمک کند و نیز خدمت‌رسانی به افراد واقعا نیازمند را با مشکل همراه سازد.

تست آنلاین کرونا ؛ هلال احمر سامانه آنلاین تست کرونا راه‌اندازی کرد

اما در عین حال نمی‌توان حساسیت‌ها در خصوص شیوع بیماری ویروس کرونای جدید (COVID19) را نادیده گرفت. مردم به سلامتی خود اهمیت می‌دهند و این حق را دارند که به متخصصین بهداشت و درمان دسترسی داشته باشند. برای حل این مشکل هلال احمر با همکاری سازمان نظام پزشکی سامانه تست آنلاین کرونا را راه‌اندازی کرده است. هلال احمر پیش از این نیز دوره آموزش همگانی ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار کرده بود.

با مراجعه به سایت تست کرونا به نشانی Test.Corona.Ir افرادی که دچار علائم تنفسی مشکوک به این بیماری هستند، می‌تواند به صورت آنلاین وضعیت سلامتی خود را بررسی کنند. با مراجعه تست آنلاین کرونا و جواب دادن به پرسش‌های پزشکی مطرح شده می‌توانند بفهمید که آیا در حال حاضر نیازی به مراجعه به مراکز درمانی دارید یا خیر.

تست آنلاین کرونا

گزارش‌های می‌گویند «الگوریتم‌های این برنامه» تحت نظارت سازمان نظام پزشکی ایران تهیه شده است. با این حال اما نمی‌توان به طور کامل به همین یک سایت متکی بود و صرفا به آن به چشم یکی از راهکارها نگریست.

بیشتر بخوانید:

ویروس کرونا چیست؟ همه چیز درباره منشا، علائم، درمان و خطرات کرونا ویروس

استفاده از ماسک N95 تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا جدید است

در همین زمینه مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، با اشاره به تشخیص سامانه تست آنلاین کرونا گفت: «بر اساس فلوچارت تشخیص و درمان بیماری کووید ۱۹ ( COVID ۱۹ ) در سطح ارائه خدمات سرپایی و بستری، این تست کرونا به صورت آنلاین و بر اساس به روزترین الگوریتم تشخیصی منتشر شد.» وی  افزود:

پیام روزانه برای ۲۰۰ هزار مشترک توسط جمعیت هلال احمر و همکاری مخابرات در سطح کشور از شب گذشته قابل اجراست. این اقدام در راستای وظیفه آموزش همگانی جمعیت هلال احمر انجام گرفته است. مردم می توانند با استفاده از لینک https://test.corona.ir وارد سایت شده و نسبت به تست خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: irna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من تست کردم چرت بود

    پاسخ

    انتظار دیگه ای داشتید؟

    پاسخ