;
coinex

مسدود شدن صفحه اینستاگرام امیر تتلو ؛ چرا اینستاگرام این صفحه را بست؟

مسدود شدن صفحه اینستاگرام امیر تتلو به چه علت رخ داده است. در ادامه این مطلب نه چندان علمی در تکراتو این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

اینستاگرام حساب کاربری امیرحسین مقصودلو معروف به «تتلو» را بست. این اتفاق پس از آن رخ داد که این خواننده جنجالی ساکن ترکیه در چند استوری نوشت که قصد دارد «حرم‌سرای سلطان» راه‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواست که به «حرمسرای» او بیایند. انتشار این استوری‌‌ها، با واکنش منفی و شدید برخی کاربران توییتر و روزنامه‌نگاران ایرانی و ترک مواجه شد و در نهایت به مسدود شدن اکانت تتلو در اینستاگرام انجامید.

هشدار: تصویر نوشته تزئینی و نامرتبط به محتواست!

بیشتر بخوانید:

بیشترین فالوور اینستاگرام در سال 2020

رکورد لایک اینستاگرام در اختیار کیست؟

مسدود شدن صفحه اینستاگرام امیر تتلو

مسدود شدن صفحه اینستاگرام امیر تتلو به چه علت است؟ صفحه اینستاگرام امیر تتلو، خواننده جنجالی که در روزهای اخیر دوباره خبرساز شده بود، با ریپورت کاربران اینستاگرام از دسترس خارج شد. پیج تتلو با بیش از ۴ میلیون ۴۰۰ هزار فالور از دسترس خارج شده است. همچین پیج دوم و جایگزین تتلو که مربوط به برنامه‌ها و تصاویر کنسرت‌های او بود هم بسته شد، این خبر را مدیر برنامه‌های تتلو تایید کرد.

مسدود شدن صفحه اینستاگرام امیر تتلو
مسدود شدن صفحه اینستاگرام امیر تتلو

گفتنی است؛ تتلو در اقدامی خلاف اخلاق و قانون، در صفحه اینستاگرام خود برای دختران زیر سن قانونی و نوجوان، فراخوان غیر اخلاقی منتشر کرده بود. فعالان توییتر و روزنامه‌نگاران نوشته‌اند که پیگیری‌های حقوقی علیه تتلو در ترکیه ادامه دارد. یک روزنامه‌نگار مشهور ترک نیز در توییتی از پلیس امنیت ترکیه خواسته است که با این خواننده برخورد کند.

هرآنچه باید در مورد اینستاگرام بدانید:

اکانت او در اینستاگرام بیش از ۴.۴ میلیون فالوئر داشت و در روزهای گذشته با داشتن بیش از ۶۴۰ هزار بیننده در یک لایو اینستاگرامی، رکورد تازه‌ای زده بود. تتلو ۸ بهمن سال گذشته نیز به دلایل مهاجرتی توسط اداره مهاجرت استانبول بازداشت شد ولی پس از مدت کوتاهی آزاد شد.

این دومین بار است که اکانت او در اینستاگرام مسدود می‌شود. مهرماه ۹۸ نیز پس از انتشار گزارش‌هایی درباره انتشار محتوای مستهجن، اکانت او بسته شد. امیر تتلو از جمله خوانندگان پرحاشیه ایرانی است که علاوه بر محتوای ترانه‌هایش، پست‌ها و ویدئوهای جنجال‌برانگیزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bartarinha

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر