;
coinex

زیدان قوانین قرنطینه اسپانیا را زیرپا گذاشت ؛ چه جریمه‌ای در انتظار سرمربی کهکشانی‌ هاست؟

سرمربی کهکشان‌ها زیدان قوانین قرنطینه اسپانیا را زیرپا گذاشته است. پس از حواشی زین‌الدین زیدان در روستایی با مایل‌ها فاصله از مادرید، گفته می‌شود که قوانین قرنطینه توسط سرمربی تیم فوتبالی شکسته شده‌اند.

اسپانیا با بیش از 230 هزار مورد ابتلا و 28 هزار مورد مرگ و میر، جزء شدیدترین مناطق شیوع بیماری شناخته شده و قوانین سفت و سختی برای قرنطینه، در جهت محافظت از مردم و کاهش شیوع ویروس، در این کشور وضع شده‌اند. به گفته یکی از ساکنین روستایی با مایل‌ها فاصله از مادرید، زیدان در آن منطقه رؤیت شده است؛ جایی که زیدان در آن صاحب خانه است. همین موضوع منجر به به وجود آمدن حواشی زین‌الدین زیدان شده است.

گفته می‌شود که در اسپانیا حرکت میان مرزهای شهری به دلیل قوانین قرنطینه اسپانیا کاملا ممنوع است؛ مگر اینکه دلایل شخصی و محکمی برای این جابجایی‌ها وجود داشته باشد. چنانچه از زین‌الدین زیدان تصاویر گرفته و تحویل پلیس داده می‌شد، او مجبور به پرداخت جریمه 1,300 پوندی بود.

زیدان قوانین قرنطینه اسپانیا را زیرپا گذاشت

چه جریمه‌ای در انتظار سرمربی کهکشانی‌ هاست؟

مدعیان می‌گویند که سر زدن به خانه دوم در طی بحران ویروس کرونا ممنوع است. گفته می‌شود این مرد 47 ساله سال گذشته آن را خریداری کرده است.

لوس بلانکوس در حال حاضر در حال آماده‌سازی برای بازگشت فصل لالیگا است که از ماه مارس به حالت تعلیق درآمده بوده است. زیدان نیز برای از سرگیری لالیگا در 8 ژوئن، به میدان تمرینات بازگشته است. زین‌الدین زیدان در پست هافبک تهاجمی برای تیم‌های باشگاهی یوونتوس، رئال مادرید و تیم ملی فرانسه بازی می‌کرد.

Generated by IJG JPEG Library

زیدان دومین دوره خود در استادیوم برنابئو را می‌گذارند و در این باشگاه، با عنوان سرمربی و بازیکن، 16 عنوان قهرمانی کسب کرده است. هفته گذشته وی اظهار داشت که پس از بازگشت بازیکنانش به تمرینات گروهی، از آنچه دیده بود خوشحال است. وی به کانال تلویزیونی این باشگاه گفت:

این هفته بسیار خوب بوده است زیرا ما توانسته‌ایم در گروه های کوچک کار کنیم. ما توانسته‌ایم تمرینات تاکتیکی، جسمی و تکنیکی بیش‌تری انجام دهیم. این هفته این تیم بهتر به نظر می‌رسد و هفته آینده حتی بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: dailymail

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر