coinex
راهنمای خرید تکراتو

اجاره BMW 730 روزی 4 میلیون تومان در تهران آب می‌خورد!

قیمت اجاره خودروهای لوکس در بازار ایران سر به فلک کشیده است. برای مثال اجاره BMW 730 روزی 4 میلیون تومان آب میخورد. با ما در ادامه همراه باشید.

خودروهای لوکس وسایل نقلیه چشمگیر و پرطرفداری هستند که برای جا به جایی افراد سیاسی، تجاری، مراسم عروسی و تولد مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها فضای زیادی در اختیار نزدیکترین اعضای خانواده، دوستان، همکاران، اشخاص مهم قرار می‌دهند و امکان حمل و نقل راحت را به محل مورد نظر شما فراهم میکنند.

برای تعیین قیمت کرایه ماشین باید فاکتورهای مختلفی را مدنظر داشته باشید: مثلا مسافتی که قرار است با ماشین طی کنید یا نوع و مدل اتومبیل انتخابی و مورد درخواست شما و البته مدت زمانی که قرار است خودرو در اختیار شما باشد همه روی مبلغ نهایی اجاره‌بها تاثیر می ‌گذارند.

اجاره خود ماشین به‌همراه راننده یا بدون راننده و نوع بیمه‌های آن هم از دیگر عوامل موثر بر هزینه اجاره خودرو هستند که می ‌توانند فاکتور نهایی را سنگین‌تر کنند. درکل رنج قیمت اجاره خود با توجه به تمامی این متغیرها می ‌تواند از 800 هزار تومان و یک میلیون تومان برای هر روز تا روزانه 4 میلیون تومان تولرانس داشته باشد.

اجاره BMW 730 ساعتی 4 میلیون تومان

طی چند ماه اخیر با افزایش قیمت خودرو بازار اجاره خودرو نیز داغ تر شده است. وقتی قیمت خودرو بالاتر از درآمدها است و مردم ناتوان از خرید خودروی صفر می‌شوند، بدیهی است که این بازار رونق بگیرد. بازاری که برای توصیف رونق آن کافی است نگاهی به فعالیت شرکت‌های مجاز در سطح شهر و آگهی‌های منتشر شده در روزنامه‌ها کرد.

بیشتر بخوانید:

وقتی چشممان به آگهی های اجاره خودرو می‌افتاد، لیستی از قیمت‌های خودروهای لوکس اجاره‌ای را که افراد به دلایل مختلفی، (خصوصاً مراسم عروسی) مایل به اجاره آن‌ها هستند، شاهد بودیم. یکی از مدیران این شرکت‌ها مدعی بود که امروزه اجاره خودرو تنها به مراسم خاصی مانند عروسی‌ها محدود نمی ‌شود. بلکه مراجعه‌کنندگانی هستند که حاضرند برای تعطیلات چندروزه، پولی به قیمت خرید یک ماشین صفر بپردازند.

برای اجاره خودرو مشتری موظف به ارائه گواهینامه رانندگی، یک فقره سفته یا چک به عنوان ضمانت به مبلغ ارزش خودرو درخواستی، کارت شناسایی معتبر، جواز کسب برای مشاغل آزاد و چک کارمندی برای کارمندان بخش دولتی است.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر لیست قیمت اجاره خودرو بدون راننده در شهر تهران:

اجاره BMW 730 ساعتی 4 میلیون تومان

گفتنی است که در پی افزایش شدید نرخ ارز و افزایش بهای خودرو، ریسک اجاره خودرو در کشورمان نیز به شکل چشمگیری افزایش یافته چرا که در صورت بروز مشکل، طبیعتا پرداخت هزینه های تعمیرات و یا تصادف های احتمای با توجه به قیمت ارز، بسیار سنگین خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اجاره BMW 730 ساعتی 4 میلیون تومان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر