;
coinex

آیا قیمت بیت کوین شش رقمی خواهد شد !

با ورود به سال 2020 پیش‌‌بینی های زیادی در مورد قیمت ارز دیجیتالی و خصوصا بیت کوین‌‌ صورت گرفت. اما آیا قیمت بیت کوین شش رقمی خواهد شد ؟

سی‌‌ان‌‌ان در گزارشی اعلام کرد که بیت کوین‌‌ بهترین عملکرد را در میان دارایی‌‌های مختلف در دهه گذشته داشته است و همین مسئله آن را بیش از پیش بر سر زبان‌‌ها انداخته است. به همین منظور، کوین‌‌تلگراف گفتگویی کوتاه با تعدادی از صاحب‌‌نظران این حوزه در مورد قیمت بیت کوین در سال 2020 داشته است.

با توجه به هاوینگ پیش رو ( نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین) و تحولاتی که در زمینه فناوری بلاک چین و قانون گذاری حوزه رمز ارزها در جهان در جریان است، پیش بینی های متفاوتی برای قیمت بیت کوین‌‌ در سال 2020 مطرح می‌شود. برخی سقوط قیمت و برخی یک رکورد شکنی دیگر را برای بیت کوین پیش بینی می‌کنند.

قیمت بیت کوین شش رقمی خواهد شد ؟

خبرگزاری بلومبرگ در تازه‌ترین گزارش خود از وضعیت بازار ارزهای دیجیتال عنوان کرده است که احتمال شش رقمی شدن قیمت بیت کوین وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بلومبرگ در این گزارش ضمن اشاره به این مسئله که بیت کوین در طول ۴ سال از ۱,۰۰۰ دلار به ۱۰,۰۰۰ دلار رسید، عنوان می‌کند که اوج قیمت این ارز دیجیتال هنوز به نقطه نهایی خود نرسیده است. با وجود اینکه بلوغ بیت کوین روندِ افزایش قیمتش را کم کرده است، اما به عقیده بلومبرگ در آینده شاهد جهش دوباره در قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال خواهیم بود. در بخشی از این گزارش آمده است:

اگر بیت کوین گذشته را تکرار کند، با وجود بلوغی که به آن رسیده است، حدودا دو برابر زمانی که طول کشید یک صفر دیگر به ۱,۰۰۰ دلار اضافه کند، طول خواهد کشید تا به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد. این اتفاق ممکن است سال ۲۰۲۵ رخ دهد.

آیا قیمت بیت کوین شش رقمی خواهد شد

با وجود اینکه شاید پیش‌بینی بلومبرگ در نگاه اول کمی اغراق‌آمیز تلقی شود،‌ اما در مقایسه با پیش‌بینی‌هایی که در ماه‌های گذشته دیده‌ایم، محافظه‌کارانه به حساب می‌آید. پلن‌بی (PlanB)، یکی از تحلیل‌گران مطرح توییتری و خالق مدل انباشت به عرضه، در پیش‌بینی اخیر خود از قیمت بیت کوین، عنوان کرد که با تکیه بر مدل پیش‌بینی قیمت انباشت به عرضه، قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

آیا قیمت بیت کوین شش رقمی خواهد شد ؟ نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر