;
coinex

ارزشمندترین برند جهان در سال 2020 معرفی شد!

اینتربرند، هر ساله در همین بازه زمانی، گزارش جهانی خود در حوزه برترین برندهای سال را منتشر می‌کند. اما این موسسه ارزشمندترین برند جهان در سال 2020 را کدام کمپانی میداند؟

سال 2020 مسایل و چالش‌های خاص خودش را داشت و همه گیری کرونا باعث شد برخی برندها دچار مشکلاتی شوند. براساس گزارش اینتربرند، ارزش کل 100 برند برتر جهانی درحدود 9 درصد در سال جاری افزایش یافته است.

ارزش کل 100 برند برتر جهان نیز بیش از 2 تریلیون دلار از سوی اینتربرند برآورد شده است. بررسی‌های اینتربرند نشان می‌دهد که بسیاری از برندهای قوی و مطرح دنیا در شرایط دنیاگیری کرونا، قوی‌تر شده و برندهای حوزه فناوری نیز در این میان قدرتمندتر از سال‌های قبل در بازار حضور داشته‌اند.

ارزشمندترین برند جهان در سال 2020 معرفی شد!

«اینتربرند» گزارش «برترین برند‌های جهان» (Best Global Brands) سال 2020 را منتشر کرد. اپل توانست لقب ارزشمندترین برند جهان را در سال جاری از آن خود کند و در جایگاه نخست نشست. آمازون و مایکروسافت به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

اینتربرند، ارزش برند اپل را به صورت تقریبی 323 میلیارد دلار برآورد کرده است. آخرین تغییرات رتبه بندی برندهای مختلف جهان، خبر از سقوط گوگل به دو جایگاه پایین‌تر از سال قبل می‌دهد.

ارزشمندترین برند جهان در سال 2020

گوگل امسال برخلاف سال گذشته، نتوانست در بین سه برند ارزشمند جهان حاضر شود و به رتبه‌ای بهتر از چهارم دست پیدا نکرد. ارزش برند گوگل با افت یک درصد نسبت به سال قبل رقمی در حدود 165 میلیارد دلار برآورد شده است.

از طرف دیگر مایکروسافت رشد چشمگیر ۵۳ درصدی را تجربه کرد و با 166 میلیارد دلار از آن پیشی گرفت. آمازون نیز یک پله رشد کرده است؛ بنابراین با ارزش 200 میلیارد دلار و 60٪ رشد سالانه به مکان دوم صعود کرد.

از دیگر برندهای برجسته فناوری در این رتبه بندی می توان به سامسونگ در مکان ۵، اینتل در رتبه ۱۲، فیس بوک در ۱۳ و اینستاگرام در جایگاه ۱۹ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارزشمندترین برند جهان در سال 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر