;
coinex

گوگل پلی موزیک به زودی به پایان کار خود می‌رسد!

چندی پیش گوگل طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که گوگل پلی موزیک به زودی به پایان کار خود می‌رسد و یوتیوب موزیک جایگزین آن خواهد شد.

گوگل روز گذشته بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد که قصد دارد در آینده‌ای نه‌چندان دور به کار سرویس گوگل پلی موزیک (Google Play Music) پایان دهد. براساس آنچه گوگل اعلام کرده، دسترسی به سرویس پلی موزیک در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور و مهر ۱۳۹۹) برای کاربران ساکن در نیوزیلند و آفریقای شمالی غیرممکن می‌شود.

سپس در ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) گوگل پلی موزیک به‌طور کلی به فعالیت خود در تمامی مناطق دیگر پایان خواهد داد. در ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر و دی ۱۳۹۹) گوگل پلی موزیک رسما از دسترس خارج خواهد شد. پس از گذر ماه دسامبر، دیگر نخواهید توانست محتوایی را که در پلی موزیک دارید به جایی دیگر منتقل کنید و آن‌ها را از دست خواهید داد.

گوگل پلی موزیک به زودی به پایان کار خود می‌رسد!

هشت سال از راه‌اندازی گوگل پلی موزیک می‌گذرد و بالاخره این سرویس برای برخی از کاربران جهانی متوقف شد و آن‌ها نمی‌توانند به محتوای آن در نسخه‌های اپلیکیشنی و وب دسترسی پیدا کنند. پیش از این، زمزمه‌های توقف این سرویس استریم موسیقی از سوی گوگل شنیده می‌شد.

به گزارش رسانه‌ی Android Authority، اخیرا کاربران ردیت پیام‌هایی مبنی ‌بر نبود امکان دسترسی به سرویس موسیقی گوگل منتشر کرده‌اند. گفته‌ می‌شود پس از بازکردن گوگل پلی موزیک پیام «از دسترس خارج شدن سرویس» ظاهر می‌شود و این اپلیکیشن کاربران را مجبور می‌کند اطلاعاتشان را به یوتیوب موزیک منتقل کنند. دسترسی به وب‌سایت این سرویس استریم موسیقی نیز مسدود شده است.

گوگل پلی موزیک به زودی به پایان کار خود می‌رسد

براساس بیانیه‌ی گوگل، قرار بود سرویس پلی موزیک تا ماه سپتامبر از دسترس کاربران نیوزیلند و آفریقای جنوبی خارج ‌شود؛ اما به گزارش Android Authority، دسترسی کارمندان این رسانه در آفریقای جنوبی به اپلیکیشن و وب این سرویس همچنان پابرجا است.

همچنین برخی دیگر از کارمندان این رسانه‌ در انگلستان و هند می‌توانند از پلی موزیک استفاده کنند. به گفته‌ی برخی دیگر از کاربران، ارائه‌ی خدمات اپلیکیشن در برخی از دستگاه‌ها متوقف نشده است.

به هرحال بنا بر اعلام رسمی گوگل، پلی موزیک تا اواخر سال ۲۰۲۰ به فعالیتش پایان می‌دهد. افرادی که برایشان گوگل پلی موزیک دردسترس است، همچنان فرصت دانلود و استفاده از سرویس را دارند؛ اما بهتر است آن‌ها را به یوتیوب موزیک منتقل کنند و در غیر این صورت، فایل‌های پلی موزیک را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه گوگل پلی موزیک به زودی به پایان کار خود می‌رسد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر