;
coinex

تقویم باد صبا 99 و 1400 برای کامپیوتر ؛ استفاده از محبوترین تقویم فارسی در ویندوز!

تقویم باد صبا به گواه آمار، محبوبترین و پرکاربردترین تقویم فارسی موجود در بازار اپلیکیشن های اندرویدی است. اما استفاده از تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر چگونه ممکن است؟

دنیای جدید، دنیای مدرن، زندگی شهرنشینی!! هر نامی میخواهید بر آن بگذارید. موضوع بحث ما این است که هر چه که هست در این دنیای جدید اهمیت زمان‌مند بودن و به قول روشنفکران امروزی آن تایم (On Time) بودن، به مراتب بیش از اعصار پیشین است.

کار دنیا روی زمان مشخص پیش میرود و دقایقی تاخیر در کار کارخانه ها و صنایع سنگین میتواند زیان های سنگینی به بار بیاورد. در این شرایط و بنا به قاعده مقدس تعمیم، مردمان عصر تکنولوژی و مدرنیته نیز ناگزیر از هماهنگ شدن با این روند سروقت بودن یا آن تایم بودن هستند. مردم شهرنشین بازهم بیشتر از دیگران ناچار به پیروی از این این قانون میشوند.

اساسا شهر را اگر پدیده ای مدرن بشناسیم، اداره پدیده مدرن با قواعد مدرن میسر است. و زندگی در محیطی مدرن با قواعد مدرن، الگوی زندگی مدرن می‌طلبد. در ساعت مشخصی باید بخوابید، در ساعت مشخصی باید بیدار شوید، در ساعت مشخصی به سرکار بروید، در ساعت مشخصی قرار ملاقات دارید و الی آخر.

در عین حال که مجبورید سروقت تمام کارها را انجام بدهید، احتمالا بسیار پیش آمده است که گرفتار درد فراموشی شده باشید. البته که حق هم دارید. حجم کارها و برنامه های روزانه، فعالیت زیاد و موارد اینچینی سخت میتواند اجازه دخیل کردن عنصر جدید یا استثنائی را به برنامه روزانه (بخوانید درد روزمرگی) بدهد.

اما خب تکنولوژی خود به کمک شما می‌آید. با تکراتو همراه باشید.

تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر

باد صبا چگونه تقویمی است؟

همه افراد برای انجام منظم فعالیت‌های روزمره نیاز به آگاهی کامل از زمان دارند تا برنامه های کاری خود را به نحو احسن سازماندهی کنند. این امر بدون داشتن یک تقویم دقیق میسر نیست و چه بهتر که این تقویم در تلفن همراه ما یا بر روی کامپیوتر خانگی ما باشد. اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن های تقویم فارسی برای اندروید و iOS هستید؛ نیاز شما پیشتر برآورده کرده ایم. امروز میخواهیم این نیاز را در ویندوز برآورده کنیم.

اپلیکیشن تقویم اذان گو باد صبا امکان دسترسی به سه تقویم شمسی، میلادی و قمری را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به قابلیت‌های نظیر نمایش اوقات شرعی بیش از هزار شهر، قبله نما و دعای روز دسترسی داشته باشند.

از قابلیت‌های بسیار کاربردی اپلیکیشن تقویم اذان گو بادصبا می‌توان به قابلیت پخش اذان با صدای موذن دلخواه کاربر اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی امکانات تقویم باد صبا پرداخته، سپس چگونگی استفاده از تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید:

به علاوه مطلع شدن از اوقات شرعی و وقت نماز همیشه برای مسلمانان از اهمیت خاصی برخوردار است. در سال‌های نه‌چندان دور، که هنوز از دستگاه‌های هوشمند خبری نبود، مردم بیشتر از طریق بلندگوی مساجد یا اخبار رادیو و تلویزیون از اوقات شرعی روزانه آگاه می‌شدند. اما دستگاه‌های هوشمند حتی این بخش زندگی و فرهنگ ما را متحول کرده‌اند و به وسیله خوبی برای مشاهده تقویم و اطلاع از اوقات شرعی تبدیل شده‌اند.
تقویم اذان‌گوی باد صبا یکی از بهترین و کامل‌ترین تقویم‌های شمسی سیستم عامل اندروید است که امکان مشاهده اوقات شرعی و پخش صدای اذان را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما با نصب این اپلیکیشن مطمئن می‌شوید که هیچ‌گاه نماز اول وقت را از یاد نمی‌برید و هر کجا که باشید، متوجه فرارسیدن وقت نماز می‌شوید.

اما چگونه میتوان از تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر بهره برد؟

تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر
تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر / دانلود تقویم باد صبا 1400 برای کامپیوتر

تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر ؛ امکانات باد صبا

متاستفانه تقویم باد صبا نیز به مانند بسیاری دیگر از اپلیکیشن های خوب ایرانی، نسخه مختص ویندوز ندارد. اما خب این جای ناامیدی ندارد. چراکه همانطور که پیش تر شیوه هایی برای آموزش نصب روبیکا برای کامپیوتر و اپلیکیشن شاد برای ویندوز را به شما آموزش داده بودیم؛ با استفاده از ترفندهای مشابه میتوانیم به سادگی هرچه تمام تر از تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر نیز استفاده کنیم.

بهترین راهکاری که برای استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی در فضای ویندوز وجود دارد؛ استفاده از شبیه سازهای اندرویدی برای ویندوز و نصب فایل اپلیکیشن های اندرویدی داخل شبیه سازهاست. اگر آشنایی با این برنامه ها ندارید نگران نباشید و در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

شبیه سازهای اندرویدی چیستند و چگونه کار میکنند؟

شبیه‌ ساز اندروید به اپلیکیشنی گفته می‌شود که می‌تواند از منابع سخت‌افزاری سیستم شما استفاده کرده و سیستم عامل محبوب و متن باز اندروید را به اجرا در آورد.

یعنی شما با نصب یک برنامه شبیه ساز بر روی یک سیستم ویندوزی و یا حتی لپ‌تاپ‌های اپل، می‌توانید از تمامی امکانات اندروید بهره‌مند شوید و حتی بازی‌ها و برنامه‌های اندرویدی را بر روی سیستم عامل خود تجربه کنید. البته از آن‌جایی که این برنامه‌ها کدها را برای استفاده از منابع سخت‌افزاری تغییر می‌دهند ممکن است کمی عملکرد کندتری نسبت گوشی‌های هوشمند ارایه دهند.

تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر
تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر ‌/ دانلود تقویم باد صبا 1400 برای کامپیوتر

کاربردهای قابل توجه‌ای برای یک شبیه ساز اندرویدی روی ویندوز وجود دارد. شاید مهمترین آن بازی‌های اندرویدی باشد که بسیاری بخواند از آنها روی دسکتاپ لذت ببرند. این حقه بسیاری از گیمرهاست. شبیه ساز به کاربرهایی که نمی‌خواهد برای اجرای بازی شارژ باتری گوشی خود را هدر دهند یا استفاده از ترفندهای بازی روی ویندوز را راحت‌تر می‌بینند، موثر است. بلواستکس، ممو، کوپلیر و ناکس بهترین شبیه سازهای موجود برای اجرای بازی های اندروید هستند.

بیشتر بخوانید:

کاربرد دیگر رایج شبیه سازها به اپلیکیشن‌ها مربوط می‌شود. سازندگان اپلیکیشن‌ها و برنامه های اندروید از ایمولیتورها برای آزمایش کردن اپلیکیشن های خود قبل از عرضه آن‌ها در بازار بهره می‌برند. در این راستا کاربردی اندروید استودیوز ایمولیتور، زامارین و جنی موشن ابزارهای مناسبی هستند.

تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر

همانطور که متوجه شدید در حقیقت نسخه ویندوزی برای تقویم محبوب باد صبا وجود ندارد. اما با حسن نظر به توضیحات بخش قبل؛ احتمالا باید متوجه شده باشید که امکان استفاده از این تقویم در فضای ویندوز با استفاده از اپلیکیشن های جانبی میسر است. در نتیجه ما در ادامه شما را با برخی از بهترین شبیه سازهای اندرویدی برای ویندوز آشنا میکنیم.

شیوه کار در این شبیه سازها بسیار مشابه است. کافی است آنها را نصب نید. سپس فایل نصبی تقویم باد صبا را در آنها بیندازید یا از بخشی تحت عنوان APK فایل را از پوشه ای که در آ قرار دارد انتخاب کرده و صبر کنید تا فرایند نصب صورت پذیرد. زان پس شما تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر را خواهید داشت.

معرفی برنامه های شبیه ساز اندرویدی برای ویندوز

تاکنون تعداد بسیار زیادی از برنامه‌های شبیه ساز اندروید برای ویندوز معرفی شده‌اند که در ادامه قصد داریم بهترین‌های آن‌ها را معرفی کنیم. نحوه کار با این شبیه ساز‌ها بسیار راحت بوده و تنها کافی‌ست برنامه مورد نظر را بر روی سیستم نصب کنید و پس از اجرا، همچون یک گوشی اندرویدی با آن کار کنید. اکثر این برنامه‌ها به‌صورت خودکار فایل‌های APK موجود در سیستم را اجرا خواهند کرد و حتی نیازی نیست که برنامه‌های اندروید را نصب کنید؛ تنها کافی‌ست فایل مربوط به برنامه را اجرا کرده و از آن لذت ببرید. به همین راحتی!

BlueStacks

این برنامه یکی از بهترین‌ها در این زمینه است و شاید بتوان آن را و پایدارترین شبیه‌ ساز اندروید نامید. BlueStacks کاملا رایگان بوده و هیچ‌گونه مزاحمتی را هنگام کار برای‌تان ایجاد نخواهد کرد. گاهی اوقات شاهد تبلیغاتی در گوشه و کنار آن هستیم که با قطع اتصال دستگاه به اینترنت می‌توان تا حد زیادی نیز از شر آن‌ها خلاص شد.

تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر
تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر  / دانلود تقویم باد صبا 1400 برای کامپیوتر

البته شما می‌توانید با پرداخت مبلغی مشخص به‌طور کلی تبلیغات را کنار بگذارید. این برنامه نیاز به سخت‌افزار خاصی برای اجرا ندارد و می‌توان از آن در سیستم‌های نسبتا قدیمی نیز استفاده کرد. با این‌حال و برای اجرای بهتر برنامه‌ها، بهتر است که از کارت گرافیک قدرتمندی بهره بگیرید. نکته جالب در BlueStacks امکان همگام‌سازی برنامه‌ها بر روی گوشی‌های اندرویدی است. برای دانلود می‌توانید از وب‌سایت رسمی این برنامه استفاده کنید.

بعد از دانلود و نصب این شبیه ساز کافیست فایل اندرویدی اپلیکیشن باد صبا را در آن اجرا کنید تا از امکانات آن در فضای ویندوز نیز بهره مند شوید.

Nox App Player

این برنامه نیز همچون شبیه ساز قبلی از سرعت قابل قبولی برخوردار بوده و می‌تواند تمامی نیازهای شما از یک گوشی اندرویدی را بر روی ویندوز برطرف کند. درصورتی که دستگاه شما لمسی باشد، می‌توانید تجربه‌ای کاملا مشابه با یک تبلت اندرویدی را داشته باشید.

تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر
تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر / دانلود تقویم باد صبا 1400 برای کامپیوتر

این برنامه شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های هوشمند دارد و حتی در آن می‌توان همچون یک گوشی اسکرین شات گرفت و یا صدا را کم و زیاد کرد. امکان اجرای چندین برنامه در کنار هم نیز در Nox App Player نهفته شده که کار را برای شما راحت می‌کند. لازم به‌ذکر است که شما در این برنامه می‌توانید فرکانس پردازنده و میزان رم آن را نیز مشخص کنید. برای دانلود آن نیز بهترین مرجع گوگل پلی است.

بیشتر بخوانید:

برای نصب تقویم باد صبا 99 برای کامپیوتر با استفاده از نوکس پلیر نیز کافیست فایل اپلیکیشن را گرفته و با حرکت دادن ماوس آنرا در فضای شبیه ساز بیندازید. فرایند نصب به طور خودکار انجام میشود.

Andy OS

این برنامه تا حدی نسبت به دو شبیه‌ ساز قبلی متفاوت است. در واقع شاهد ترکیبی از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید هستیم که البته پایداری خوبی را تجربه می‌کنند. این برنامه به‌خوبی از ماوس و کیبورد پشتیبانی می‌کند و برای کاربری خانگی رایگان است اما اگر بخواهید از آن در جهت فعالیت‌های تجاری استفاده کنید می‌بایست هزینه‌ مشخصی را بپردازید.

تقویم باد صبا 99 برای ویندوز
تقویم اذان گو برای کامپیوتر

Andy همگام سازی خوبی با گوشی شما داشته و این امکان را دارید که از گوشی خودتان به‌‌عنوان یک ریموت کنترل برای آن استفاده کنید و یا از طریق گوشی به فایل‌های درون کامپیوتر دسترسی داشته باشید که در نوع خودش جالب است.

تقویم باد صبا 99 برای ویندوز ؛ قابلیت های باد صبا چیست؟

بعد از آموزش نصب تقویم باد صبا 99 برای ویندوز بد نیست اگر در پایان بخش صحبت مختصری از چگونگی استفاده از این تقویم برایتان بگویم. بعد از نصب تقویم باد صبا 99 برای ویندوز آنرا در محیط شبیه ساز اجرا کنید.

در صورتی که برنامه تقویم اذان گو بادصبا را برای اولین بار اجرا می‌کنید از شما خواسته می‎‌شود تا شهر مورد نظر خود را جهت نمایش صحیح اوقات شرعی و پخش اذان انتخاب نمایید. در محله بعدی نیاز است تا از صحیح بودن ساعت و تاریخ دستگاه خود نیز اطمینان حاصل نمایید.

تقویم باد صبا 99 برای ویندوز
تقویم باد صبا 99 برای ویندوز / دانلود تقویم باد صبا 1400 برای ویندوز

در این مرحله کاربران می‌توانند اذان‌هایی را که مایل به فعال کردن آن‌ها هستند، انتخاب کنند. با انتخاب گزینه تنظیمات در گوشه پایین و سمت چپ صفحه نیز می‌توانید موذن مورد نظر خود را انتخاب کرده و میزان صدای اذان را تنظیم نمایید.

تقویم باد صبا 99 برای ویندوز
تقویم باد صبا 99 برای ویندوز

در نهایت پس از مدیریت و تنظیم دریافت اطلاعیه‌ها به صفحه اصلی برنامه منقل خواهید شد. در صفحه اصلی برنامه تقویم شمسی، قمری و میلادی به همراه اوقات شرعی، مناسبت‌های روز و رویدادها نمایش داده می‌شوند.

تقویم باد صبا 99 برای ویندوز
تقویم باد صبا 99 برای ویندوز

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه تقویم اذان گو بادصبا نمایان می‎شود. کاربران می‌توانند در بخش کتابخانه به اعمال و دعاهای روز دسترسی داشته باشند.

تقویم اذان گو برای کامپیوتر
تقویم اذان گو برای کامپیوتر

با مراجعه به بخش تنظیمات امکان تنظیم مجدد مکان و زمان و همچنین مدیریت اذان فراهم آمده است. با لمس گزینه مدیریت اذان به تنظیمات سریع آن دسترسی خواهید داشت. برنامه تقویم اذان گو بادصبا تنظیمات پیشرفته اذان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده که دسترسی به این تنظیمات از طریق لمس گزینه پیشرفته در قسمت فوقانی و سمت چپ صفحه امکان‌پذیر است. در نهایت در صورت تمایل به تغییر نور صفحه نمایش و یا اندازه فونت می‌توانید به بخش مدیریت برنامه مراجعه کنید.

تقویم باد صبا 99 برای ویندوز
تقویم باد صبا 99 برای ویندوز

برنامه تقویم اذان گو بادصبا از قابلیت نمایش جهت قبله نیز بهره می‌برد که دسترسی به این قابلیت از طریق لمس گزینه قبله نما فراهم آمده است. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان دسترسی به مناسبت‌های ماه‌‌ها و یا جستجو در مناسبت‌ها اشاره کرد. بدین منظور مجددا به منوی برنامه مراجعه کرده و گزینه مناسبت‌ها را لمس نمایید.

تقویم اذان گو برای کامپیوتر
تقویم اذان گو برای کامپیوتر

در صورت تمایل به تغییر شهر خود و دسترسی به اوقات شرعی شهرهای دیگر به صفحه اصلی برنامه مراجعه کرده سپس در بخش اوقات شرعی گزینه افق را لمس نمایید. در این صفحه می‌توانید کشور، استان و شهر مورد نظر خود را تغییر دهید.

تقویم اذان گو برای کامپیوتر
تقویم اذان گو برای کامپیوتر

همچنین امکان جستجوی شهر مورد نظر با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه فراهم آمده است. در نهایت با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه نیز می‌توانید به موقعیت فعلی خود بر روی نقشه دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    آشغال و به درد نخوره

    پاسخ

    ای بابا مدی این سایت احمق است، فقط بلد است وقت مردم را تلف کند . احمق بیچاره فکر می کند با دوز و کلک می تواند مشتری جمع کند

    پاسخ

    خیلی هم عالی. فقط لینک دانلود کو؟؟؟؟

    پاسخ

    برای یک تقویم هم باید یک شبیه ساز نصب کنیم. این همه تحصیل کرده یک تقویم نمی توانند درست کنند که هم مفید حال کاربر ایرانی باشد و هم در سافت پدیا مورد استفاده کاربران جهان؟

    پاسخ