;
coinex

آیفون 13 با حافظه 1 ترابایتی در راه است

اپل آیفون XS اولین گوشی هوشمند با 512 گیگابایت حافظه داخلی بود. حال اما خبر می‌رسد که اپل قصد ارائه آیفون 13 با حافظه 1 ترابایتی را دارد. با ما باشید.

آیفون XS اولین سری از گوشی ها با حافظه داخلی بالا بود. حافظه داخلی این اسمارتفون اپل، 512 گیگابایت بود. اما پس از آن اپل دیگر به سمت افزایش حافظه داخلی نرفت. در حالی که در اندروید برخی کمپانی ها به حافظه داخلی 1 ترابایتی رو آوردند.

در سری جدید آیفون‌های 12 هم حافظه داخلی 512 گیگابایت بالاترین حافظه ای است که این شرکت در گوشی‌های خود قرار داده است. حال ممکن است این رویه در نسل بعدی آیفون، یعنی آیفون 13 به هم بخورد.

آیفون 13 با حافظه 1 ترابایتی در راه است

Jon Prosser،  یکی از افشاگران معروف که اکثرا اخباری که فاش می کنند درست است، اشاره کرده است که گوشی‌های آیفون 13، که در سال آینده رونمایی می شوند دارای‌ حافظه داخلی 1TB  خواهند بود.

حافظه داخلی 512 گیگابایتی خیلی بیشتر از مقداری است که کاربران معمولی نیاز دارند و خیلی از آن ها نمی توانند همه این مقدار حافظه را پر کنند و به حافظه بیشتری نیاز پیدا نمی کنند.

البته که با پیشرفت‌های تکنولوژی دوربین، عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده توسط گوشی و یا هر دوربینی از حجم بیشتری برخوردار هستند و حافظه بیشتری را اشغال می کنند پس خبر حافظه داخلی 1TB در گوشی‌های سری جدید می تواند برای کاربرانی که زیاد فیلم ضبط می کنند خیلی خوشایند باشد.

آیفون 13 با حافظه 1 ترابایتی

تا حالا کاربران اپل می توانستند ویدیوهایی 4K 60FPS ضبط کنند اما در نسل جدید گوشی‌های هوشمند این شرکت می‌تواند قابلیت پشتیبانی از ضبط ویدیو‌های8K  را معرفی کند. در واقع این ویژگی مشابه ویژگی است که سامسونگ در سری جدید سامسونگ گلکسی S20  قرار داده است.

اخیرا گزارش شده است که سری جدید گوشی‌های مدل آیفون 13 دارای پردازنده Apple A15 Bionic  خواهند بود که این چیپست توسط شرکت TSMC و با استفاده از هسته‌های NP5 5nm ساخته می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آیفون 13 با حافظه 1 ترابایتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر