;
coinex

آپدیت رابط کاربری One UI 3‌ سامسونگ ارائه شد

رابط کاربری One UI سامسونگ مدتی است که برای کاربران اسمارتفون های 2020 ارائه شده است. اما آپدیت رابط کاربری One UI 3‌ سامسونگ چه چیز جدیدی خواهد داشت؟

رابط کاربری جدید سامسونگ که برای گوشی های سال 2020 این کمپانی عرضه شده بود، حالا با آپدیت جدیدی برای گوشی های قدیمی تر نیز عرضه خواهد شد.

بنابر خبرها اولین کاندیداهای جدی استفاده از این رابط کاربری، گوشی های سال 2019 خواهند بود. به علاوه که به نظر میرسد که به احتمال زیاد این رابط کاربری برای برخی گوشی های تاشو این کمپانی نیز عرضه میشود.

آپدیت رابط کاربری One UI 3‌ سامسونگ ارائه شد

سامسونگ One UI 3.0 beta را برای خانواده های Galaxy S20 و Note 20 منتشر کرده است. امروز این شرکت اعلام کرد که برنامه بتا را به هشت دستگاه دیگر شامل Galaxy Z Flip 5G ، Galaxy Z Fold2 5G ، Galaxy Note10 ، Galaxy Note10 Plus ، Galaxy S10 ، Galaxy S10 5G ، Galaxy S10e و Galaxy S10 Plus گسترش خواهد داد.

آپدیت رابط کاربری One UI 3‌ سامسونگ

کاربران کره جنوبی اولین کسانی خواهند بود که امکان استفاده از بتا One UI 3.0 را خواهند داشت، اما می توانید انتظار داشته باشید که به زودی برنامه بتا در کشورهای بیشتری گسترش یابد.

سامسونگ هنوز تاریخ دقیق عرضه بتا One UI 3.0 را فاش نکرده است، اما هر زمان که برنامه بتا در کره جنوبی اجرا شود، می توانید با رجوع به برنامه Samsung Members در آن ثبت نام کنید.

رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ است و جدا از ارائه رابط کاربر جدید، ویژگی های جدیدی را نیز به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رابط کاربری One UI 3‌ سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر