;
coinex

افشای اطلاعات شیائومی Mi 11

افشای اطلاعات شیائومی Mi 11 از تجهیز این گوشی اندرویدی به اسنپدراگون 875 و نمایشگری با رزولوشن QHD حکایت دارد. با ما در بررسی جزئیات این افشا همراه باشید.

شیائومی جزو آن دسته از شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه است که همیشه برای اضافه کردن نسل جدیدی به گوشی‌های هوشمند خود آمادگی دارد.

این شرکت با ارائه دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه توانسته است در سراسر دنیا افراد زیادی را طرافدار خود کند. اخیرا گزارش‌هایی از جدیدترین پرچم‌دار این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات جالبی دراختیار ما قرار می‌دهد.

انتظار می‌رود شیائومی جزو اولین شرکت‌هایی باشد که از تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ در گوشی هوشمند جدید استفاده می‌کند. این خانواده‌ی جدید که Mi 11 نام دارد دارای دو نسخه‌ی معمولی و پرو است.

افشای اطلاعات شیائومی Mi 11

بر اساس گفته‌های یکی از افشاگران دنیای فناوری، نسخه پروی سری می ۱۱ یک نمایشگر بسیار جذاب با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات موجود، دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. اما نکته جالب درباره این نمایشگر 120 هرتزی، انحنا گوشه های آن به مانند نسخه های سامسونگ است.  البته به نظر نمی رسد که به اندازه صفحه های آبشاری موجود در Huawei Mate 40 Pro و P40 Pro انحنا داشته باشد.

به احتمال زیاد می 11 پرو قرار است پرچمدار بعدی این شرکت باشد، چراکه بر خلاف رسم معمول در مورد گوشی های شیائومی، علاوه بر انحنای صفحه نمایش، یا یک صفحه نمایش QHD مواجهیم.

سایر جزئیات سری Xiaomi Mi 11 در حال حاضر مشخص نیست. از آنجایی که شیائومی فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات را به همراه Xiaomi Mi 10 Ultra معرفی کرد، به احتمال زیاد سری Mi 11 با پشتیبانی از شارژ سریع 100W یا 120W وارد بازار می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افشای اطلاعات شیائومی Mi 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر