;
coinex

چگونه حساب الکترونیکی بانک ملی باز کنیم؟

به زودی امکان افتتاح حساب الکترونیکی بانک ملی فراهم میشود و مشتریان میتوانند بدون مراجعه حضوری به شعب بانک از خدمات بانکی بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کاربران سامانه بام بانک ملی ایران از این پس می‌توانند بدون مراجعه به شعبه نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه و سپرده کوتاه مدت اقدام نمایند.

سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیت های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و در سال 1395 به عنوان سامانه برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری از سوی ششمین جشنواره مرحوم دکتر نوربخش معرفی گردید.

چگونه حساب الکترونیکی بانک ملی باز کنیم؟

«نشان‌بانک» بخشی در اپلیکیشن ایوا است که مشتری می‌تواند در یک شعبه مجازی، تمام خدمات موردنیاز پرداختی و امور بانکی خود را انجام دهد. شرکت پرداخت الکترونیک سداد مردادماه امسال محصول  «نشان بانک» اپلکیشن ایوا را را به عنوان شعبه مجازی  رونمایی کرد. از مردادماه تاکنون سرویس‌هایی چون «تسهیلات کرونایی»، «امضا الکترونیکی»، «موجودی کارت»،‌ «کارت به کارت» و غیره را عرضه کرده است. به زودی سرویس «افتتاح حساب» هم به این بخش اضافه می‌شود.

محمدعلی محمودزاده، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه افتتاح حساب به زودی در نشان‌بانک ایجاد خواهد شد، گفت: «وقتی فردی به شعبه مراجعه می‌کند، می‌خواهد حسابی افتتاح و پس از آن براساس حساب خود کارت بانکی یا دسته چک دریافت کند. همه این موارد را در ایوا پیش‌بینی کردیم و در حال پیاده‌سازی افتتاح حساب در نشان‌بانک ایوا هستیم.»

حساب الکترونیکی بانک ملی

محمودزاده درمورد خدمات دیگر «نشان‌بانک» گفت: «از مردادماه محصول «نشان‌بانک» ایوا به عنوان شعبه مجازی را در وزارت اقتصاد رونمایی کردیم. از مردادماه همچنین در این محصول اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع کرونا را به صورت جدی شروع کردیم.یک ماه بعد اعطای تسهیلات با وثیقه قرار دادن سهام عدالت را در چند استان به صورت پایلوت آغاز کردیم و همچنان دوران پایلوت خود را سپری می‌کند. البته گسترش این محصول در سراسر کشور از نظر فنی مشکلی ندارد.»

او ادامه داد: «یکسال است که مطالعات درمورد طراحی بانک دیجیتال در بانک ملی را آغازکردیم، برنامه‌ریزی‌ها انجام شده، رایزنی‌ها با سازمان‌های مختلف که سخت‌ترین بخش این فعالیت بود، صورت گرفته است. البته ما زمانی که از طراحی بانک دیجیتال صحبت می‌کنیم، دو بحث احراز هویت و امضای دیجیتال اولین موضوعاتی هستند که باید به آنها توجه کرد.»

به گفته محمودزاده از مردادماه هم بحث امضای الکترونیکی را پیاده‌سازی کردند و البته این امضا با باقی امضاهای الکترونیکی تفاوت دارد. او در توضیح این تفاوت بیان کرد: «امضای الکترونیکی «نشان‌بانک» انکارناپذیر است. پیشتر اگر فردی به محاکم قضایی و سازمان‌های نظارتی مراجعه می‌کرد، می‌توانست به راحتی این امضا را انکار کند و عدله کافی برای دفاع از موضوع امضا الکترونیکی وجود نداشت. هم‌اکنون امضای الکترونیکی سداد به خاطر امنیت بالا و روش اخذ امضا جواز و تصدیق نهادهای قضایی و نظارتی را دریافت کرده است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حساب الکترونیکی بانک ملی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر