;
coinex

تردد خودروهای غیربومی در پایتخت مشمول جریمه می‌شود

در تعطیلات دو هفته ای تهران تردد خودروهای غیربومی در پایتخت مشمول جریمه می‌شود. این خبر را سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران اعلام کرد.

در پی گسترش ویروس کرونا در ایران علی الخصوص در تهران و افزایش شمار ابتلا، بستری و مرگ و میر در ایران، ستاد ملی مقابله با کرونا، تعطیلات دو هفته ای مشاغل غیرضروری را در سراسر کشور تصویب کرد.

در این وضعیت البته هنوز برای بسیاری از مشاغل و افراد سوالاتی درباره چگونگی محدودیت ها و نحوه برخورد با متخلفان، بی پاسخ مانده است.

یکی از سوالات اساسی احتمالا درباره قانون محدودیت تردد است که در ساعات 21 تا 4 صبح اعمال میشود. از آنجا که برخورد با نقض قانون منع تردد در یک سامانه هوشمندو بر اساس شماره پلاک اعمال میشود نگرانی های زیادی درباره پلاک های غیربومی وجود دارد.

تردد خودروهای غیربومی در پایتخت مشمول جریمه می‌شود

سردار حسین رحیمی درباره وضعیت تردد این خودروها در تعطیلی دو هفته‌ای و منع رفت و آمد آنها اظهار کرد: «رانندگان این خودروها باید دو هفته تحمل داشته باشند.»

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: «به طور مثال وقتی که هزاران واحد صنفی را برای جلوگیری از شیوع بیماری و شیوع ویروس کرونا تعطیل می‌کنیم رانندگان اینگونه خودروها نیز باید کمک کنند تا مانع شیوع بیشتر این بیماری شویم.»

تردد خودروهای غیربومی در پایتخت مشمول جریمه می‌شود

وی خاطر نشان کرد: «خودروهای غیربومی ساکن تهران در صورت تردد در پایتخت جریمه می‌شوند و نرم افزار به نحوی طراحی شده که آنها را نیز اعمال قانون می‌کند.»

در شهرهایی که قرمز و نارنجی اعلام می‌شود فقط کسانی که پلاک بومی آن شهر را دارند اجازه تردد دارند و بقیه اجازه ورود به آن شهرها را ندارند.

همچنین جلسه شورای عالی ترافیک کشور  بررسی و برنامه‌ریزی تمهیدات ممکن بیش از پیش در حمل و نقل عمومی درون شهری برای مبارزه با کرونا را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تردد خودروهای غیربومی در پایتخت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر