;
coinex

کدام مشاغل از شنبه اجازه فعالیت خواهند داشت ؟

با اعلام رییس اتاق اصناف تهران، وضعیت در تهران از قرمز به نارنجی بدل شده است. اما کدام مشاغل از شنبه اجازه فعالیت خواهند داشت ؟

به نظر میرسد اختلاف نظر درباره وضعیت شیوع کرونا در پایتخت و سایر شهرها همچنان ادامه دارد. از یک طرف رییس ستاد مقابله با کرونا و برخی مسئولین در وزارت بهداشت میگویند، وضعیت در تهران همچنان ناپایدار و شکننده است و از ادامه محدودیت ها خبر میدهند.

از طرف دیگر اما به نظر میرسد صبر واحدهای صنفی لبریز شده است و تعطیلی مشاغل آسیب های جدی و فراوانی در پی داشته است، تا جایی که رییس اتاق اصناف تهران از فعالیت گروه های شغلی 1 و 2 در تهران از شنبه هفته آینده خبر میدهد.

کدام مشاغل از شنبه اجازه فعالیت خواهند داشت ؟

قاسم نوده‌فراهانی با اشاره به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از شنبه هفته آینده، ۱۵ آذرماه صاحبان واحدهای صنفی گروه‌های شغلی یک و ۲ به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند اما فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در تهران همچنان ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: مشاغل گروه ۳ شامل بوستان‌ها، مراکز تفریحی و مشاغل مشابه، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها (شامل بیرون‌بر نمی‌شود)، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، موزه‌ها، سینماها و تئاترها، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی پربرخورد، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی است.

کدام مشاغل از شنبه اجازه فعالیت خواهند داشت

وی افزود: گروه ۴ نیز شامل باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، باغ‌وحش و شهربازی، مراکز آبی، استخر سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی سالنی است.

نوده‌فراهانی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف تهران طی روزهای گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و از شهروندان و کسبه خواست دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را به‌صورت کامل رعایت کنند تا تهران دوباره به وضعیت قرمز باز نگردد و بار دیگر مغازه‌ها تعطیل نشود.

بیشتر بخوانید:

کدام مشاغل از شنبه اجازه فعالیت خواهند داشت ؟ نظر شما در خصوص ادامه دار شدن محدودیت ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر