;
coinex

راز مونولیت مرموز بالاخره فاش شد

به احتمال زیاد اخبار کشف جندین مونولیت در نقاط مختلف دنیا را شنیده اید. اما راز مونولیت مرموز که برای اولین بار در صحرای یوتا در آمریکا پیدا شد چیست؟

منشأ چندین مونولیت مرموز که در نقاط مختلفی از جهان سر بر آورده بودند ظاهراً آشکار شده است پس از آن که گروهی از هنرمندان جسور مسئولیت آن ها را بر عهده گرفته اند.

در حالی که منشأ مونولیت ها مشخص نبود و خیلی ها آنها را به بیگانگان فضایی و ترفند بازاریابی و کاری از علاقمندان به فیلم «اودیسه فضایی ۲۰۰۱» نسبت می دادند حالا یک گروه کوچک از هنرمندان بدل ساز ظاهرا مسئولیت ساخت و نصب این مونولیت ها را پذیرفته اند و حتی قیمت سنگین ۴۵۰۰۰ دلاری را برای خرید آن ها پیشنهاد داده اند.

راز مونولیت مرموز بالاخره فاش شد

گروهی که از عنوان Most Famous Artist برای خود استفاده می کنند در روزهای اخیر در اینستاگرام تصاویری از این مونولیت ها را منتشر کرده و گفته اند که این آثار هنری مرموز را به قیمت ۴۵,۰۰۰ دلار می فروشند.

اولین مونولیت (فلز یک تکه عمودی) مرموز در ۱۸ نوامبر گذشته در بیابانی در یوتا، ایالات متحده کشف شده در حالی که گروهی از  کارشناسان ایالتی برای شمارش قوچ ها با هلیکوپتر به منطقه سفر کرده بودند.

این مونولیت به شکل اسرارآمیزی ۱۹ روز بعد ناپدید شد و شایعاتی در مورد دخالت فرازمینی ها در این موضوع را موجب شد اما چند روز بعد اعلام شد که گروهی از افراد محله آن را برداشته اند زیرا این مونولیت را برای زمین های خود آلوده کننده می دانسته اند.

راز مونولیت مرموز

روز ۲۶ نوامبر نیز یک ساختار فلزی دیگر با همان مشخصات روی تپه ای در رومانی در شهر پیاترا نیمت در شمال شرقی استان نیمت ظاهر شد که آن هم چند روز بعد ناپدید گردید.

در حالی که سومین مونولیت مرموز نیز توسط گروهی از کوهنوردان در روز دوشنبه گذشته در آتاسکادرو، کالیفرنیا رویت شده بود، راز این مونولیت های مرموز بیش از پیش باعث گمانه زنی در مورد منشأ آن ها شده بود.

راز این سازه ها در هفته های گذشته نقل محافل در شبکه های اجتماعی شده و برخی علاقمندان به داستان های علمی تخیلی و تئوریسین ها توطئه گفته بودند که این مونولیت ها توسط موجودات فرازمینی فرستاده شده اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص راز مونولیت مرموز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر